Gjest dina2 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 var på burger king, sto ca 15 min i kø, så var det egentlig min tur, men en gutt jeg jobber sammen med kom inn og kom rett fram og ble ekspedert før meg. selv om jeg sa jeg sto først i køen, ble jeg så provosert at jeg sa jævla utlendig, endte med at jeg ble kasta ut av burger king:) Greit nok det, skulle ikke sagt det., men ble provosert da jeg ikke fikk min tur i køen, men trur at han var ute etter å la alle andre enn lyse jenter bli ekspedidert. Sparte no iallefall litt penger, sitt no her og kose mæ med cheese doodleys spist med gaffel etter tips fra dere dolere:) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg lurte først på om du skrev dette til meg. På skolen hvor jeg jobber kom jeg gående med tre barn utav et klasserom. I gangen kommer en gutt fra klassen og stopper og sier: "her er det tre brune og to norske". De andre barna var kjappe å si at jeg ikke var norsk. "Javel da" var svaret "fire brune og en norsk". Jeg synes du fortjente å bli kastet ut av Burger King. Det var en mild straff. Synes den skulle innebært at du måtte lære deg de norske begrepene ordentlig. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg lurte først på om du skrev dette til meg. På skolen hvor jeg jobber kom jeg gående med tre barn utav et klasserom. I gangen kommer en gutt fra klassen og stopper og sier: "her er det tre brune og to norske". De andre barna var kjappe å si at jeg ikke var norsk. "Javel da" var svaret "fire brune og en norsk". Jeg synes du fortjente å bli kastet ut av Burger King. Det var en mild straff. Synes den skulle innebært at du måtte lære deg de norske begrepene ordentlig. Helt greit at jeg ble kasta ut, enig at det var veldig dumt sagt. kommentarene sitter litt løsere når man er full. Tok forøvrig bunntenning da han helt bevisst tok å ekspediderte noen som akkurat kom inn selv om jeg først forklarte han det på en ordentlig måte uten at han reagerte, trur han kjente de som kom inn. Det er uansett å provosere fram det verste i fulle folk. Men for all del skal ikke si slikt flere gang, angrer litt på at jeg skrev det her, håper ikke jeg får masse kjeft av alle dere dolere. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Helt greit at jeg ble kasta ut, enig at det var veldig dumt sagt. kommentarene sitter litt løsere når man er full. Tok forøvrig bunntenning da han helt bevisst tok å ekspediderte noen som akkurat kom inn selv om jeg først forklarte han det på en ordentlig måte uten at han reagerte, trur han kjente de som kom inn. Det er uansett å provosere fram det verste i fulle folk. Men for all del skal ikke si slikt flere gang, angrer litt på at jeg skrev det her, håper ikke jeg får masse kjeft av alle dere dolere. Jeg synes ikke at du skal bruke den unnskyldningen at du var full. Du har ansvaret for hva du gjør uansett. Du hadde sikkert grunn til å reagere, men jeg prøver å vise deg hvor dumt det var å bruke de begrepene. Jeg antar at mannen kan ha vært født og oppvokst her og ha norsk pass. Da begynner du å bruke ordet utlending over utseende, og det er ikke riktig. 0 Siter
Gjest Lær deg norsk selv da Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Helt greit at jeg ble kasta ut, enig at det var veldig dumt sagt. kommentarene sitter litt løsere når man er full. Tok forøvrig bunntenning da han helt bevisst tok å ekspediderte noen som akkurat kom inn selv om jeg først forklarte han det på en ordentlig måte uten at han reagerte, trur han kjente de som kom inn. Det er uansett å provosere fram det verste i fulle folk. Men for all del skal ikke si slikt flere gang, angrer litt på at jeg skrev det her, håper ikke jeg får masse kjeft av alle dere dolere. Ekspiditerte. Hva i alle dager er det for slags hjemmelaget ord. Norsk er det nå iallefall ikke. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Uff..Det er jo så teit, men sånt har detti ut av meg også etter øller..:-o Jeg kalte en fyr som kalte meg noe nedlatende for en degosdritt engang..Det var vel til og med "feil".., han var pakistaner, tror jeg.(Men, uansett, han begynte! Kalte meg "hora" når jeg bare gikk forbi! Men jeg skulle jo funnet på noe bedre for det...) Også har jeg sagt "rolig nå, Ali" til en fyr som hisset seg opp for noe idiotiske greier og oppførte seg kjempeille..Han het sikkert ikke det,men så ut som han kunne..:-o Lite modent, fysj&fysj;) Når en faktisk sier sånt fortjener en å bli kastet ut fra burgerking o.l, da..Det får en nesten tåle. Man bør jo heve seg over og ikke bli rasistisk og teit. Å møte fiendlighet og fordommer med samme funker ikke, det er jo bare å be om mere ubehagligheter.. men med høy promille hender det jo at impulskontrollen ikke sitter helt på plass..:-o 0 Siter
Gjest philips!!!!!!! Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hadde du sagt noe som teit som det, hadde det vært en norsk ekspeditør? Og hadde du komt her og fortalt oss dette hvis det var tilfelle? I dont think so. Man kan ikke skylle på fylla... 0 Siter
Gjest ikke forstå Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hadde du sagt noe som teit som det, hadde det vært en norsk ekspeditør? Og hadde du komt her og fortalt oss dette hvis det var tilfelle? I dont think so. Man kan ikke skylle på fylla... Jeg ikke fårstå hva du skriver 0 Siter
Gjest Hissipropp Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Du sto i kø i 15 min, noe sikkert flere andre gjorde. Og du forventer at ekspeditøren skal huske hvem som kom i hvilken rekkefølge? Burger kung er vel ganske stapap av fulle folk i helgene, og da er det ikke barebare å være like "rettferdig" som alle skulle ønske. Noen ganger må man vente tre minutter mer enn det som er rettferdig. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg lurte først på om du skrev dette til meg. På skolen hvor jeg jobber kom jeg gående med tre barn utav et klasserom. I gangen kommer en gutt fra klassen og stopper og sier: "her er det tre brune og to norske". De andre barna var kjappe å si at jeg ikke var norsk. "Javel da" var svaret "fire brune og en norsk". Jeg synes du fortjente å bli kastet ut av Burger King. Det var en mild straff. Synes den skulle innebært at du måtte lære deg de norske begrepene ordentlig. "Jeg synes du fortjente å bli kastet ut av Burger King. Det var en mild straff." En for mild straff, mener du? Skulle hun kanskje ha fått bot for det? Ærlig talt - den dagen vi begynner å straffe alle små feil og uriktige uttalelser, er den dagen vi er blitt en sojvetstat. "..............................." 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 "Jeg synes du fortjente å bli kastet ut av Burger King. Det var en mild straff." En for mild straff, mener du? Skulle hun kanskje ha fått bot for det? Ærlig talt - den dagen vi begynner å straffe alle små feil og uriktige uttalelser, er den dagen vi er blitt en sojvetstat. "..............................." Nei hun skulle ikke ha bot, men hun skulle egentlig ha bedt om unnskyldning og det høyt. Beklager hvis du har problemer med ordvalget mitt. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Du sto i kø i 15 min, noe sikkert flere andre gjorde. Og du forventer at ekspeditøren skal huske hvem som kom i hvilken rekkefølge? Burger kung er vel ganske stapap av fulle folk i helgene, og da er det ikke barebare å være like "rettferdig" som alle skulle ønske. Noen ganger må man vente tre minutter mer enn det som er rettferdig. var ingen bak meg i køa, sto sist i køa, men da det ble min tur kom to stykker inn og rett bort til kassa, så det så han. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Dette er slikt som du bør holde kjeft om, slik at ikke alle forstår hvor teit du er Ærlig talt.. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Dette er slikt som du bør holde kjeft om, slik at ikke alle forstår hvor teit du er Ærlig talt.. Helt enig, skjønner ikke hvorfor jeg skrev det:) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Herrejesus, så uendelig tåpelig gjort av deg. Blir flau på dine vegne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hi hi, jeg må le litt jeg. Synes jeg ser deg. Altså, det var ikke pent sagt men endel mannlige utlendinger har en tendens til å behandle norske damer på en respektløs måte så jeg kunne nok funnet på å si det samme i sinne. Hadde det vært en nordmann hadde jeg nok sagt noe annet som var like ille. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hi hi, jeg må le litt jeg. Synes jeg ser deg. Altså, det var ikke pent sagt men endel mannlige utlendinger har en tendens til å behandle norske damer på en respektløs måte så jeg kunne nok funnet på å si det samme i sinne. Hadde det vært en nordmann hadde jeg nok sagt noe annet som var like ille. Nå begår du jo samme blunder som trådstarter! Hvordan vet du at det var en utlending? 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Nå begår du jo samme blunder som trådstarter! Hvordan vet du at det var en utlending? I dette tilfelle var utlending et skjellsord. Spiller lite rolle hvor han er født og oppdratt så lenge han oppfører seg kjipt. Hadde han snakket nord-norsk hadde trådstarteren kanskje sagt jævla nordlending i stedet og kanskje han var fra troms for alt hun kunne vite. Det er jo akkurat samme greia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.