Lips1365380508 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ja, jeg syns det. Det er best med eikelister på eikegulv, eller en type tre som ser ut som eik i alle fall..Men hver sin smak;) 0 Siter
Gjest malende Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ja, jeg syns det. Det er best med eikelister på eikegulv, eller en type tre som ser ut som eik i alle fall..Men hver sin smak;) Til deg som har synspunkter: Hvis jeg maler gulvet mitt hvitt, må jeg jo male gulvlistene også (?). Men hva gjør jeg med med dørlister, som er i trehvitt? Må jeg male dem også, og dørene også? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Til deg som har synspunkter: Hvis jeg maler gulvet mitt hvitt, må jeg jo male gulvlistene også (?). Men hva gjør jeg med med dørlister, som er i trehvitt? Må jeg male dem også, og dørene også? Skal du male gulvet ditt hvitt? Kan jeg spørre hvorfor det? Vi har eikegulv, (parkett), og listene er i eik de også, for de hører til gulvet liksom, for vi har ikke lister i taket. Mens dørene våre er helt hvite i hele huset har vi valgt dørlister i eik de også..Det er vanlig med hvite lister når du har hvit dør, men vi syns det ble fint med trefarget...ALLE som har vært på besøk, har komentert det, og sagt hvor fint det var.. Men skal du male gulvet i hvitt, syns jeg at hvite lister hadde vært finest ja,men hver sin smak da, ta det du syns er finest Prøv deg frem og se hva som passer best. Hvilken farge har du på døra da? Kontrast kan være fint også, slik som vi har det.. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Tror absolutt ikke det ser teit ut jeg! Måtte kikke etter hva vi har og vi har lister i trefarge på kjøkkenet og hvite lister på stua. Og parkett på gulvene. Jeg tror faktisk jeg ville valgt hvite lister... Ser rent og pent ut :-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 I blokkleiligheter er det vanlig med hvite lister (eller i veggfargen) og en bitteliten eikelist nederst mot gulvet. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 I blokkleiligheter er det vanlig med hvite lister (eller i veggfargen) og en bitteliten eikelist nederst mot gulvet. Ja huff...måtte se på mine egne lister for å sjekke om de var hvite (hvilket kanskje sier at man ikke legger merke til hvilken farge lister har..). Den lille eik-listen er ikke pen! Men farge på lister kommer veldig an på hvilken farge man har på veggen. Har man lys farge på veggen ser det nok fint ut med hvite lister. 0 Siter
....AV Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 I de siste rommene vi har pusset opp har vi malt listene i samme farge som veggene. Det liker jeg veldig godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.