ann k k Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 hei jeg er gravi i uke 14 men har veldig mye vondt i magen "mensensmerter" hva kommer dette av? er det normalt? dette er mitt 3 barn, hadde sånn med dem 2 andre også men ikke så mye.... noen som vet hva det er???? fint om noen svarer 0 Siter
asterix Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Helt normalt. Det er livmora som begynner å strekke seg og vokse. 0 Siter
ann k k Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Helt normalt. Det er livmora som begynner å strekke seg og vokse. takk for svaret men varer dette så lenge da???? 0 Siter
asterix Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 takk for svaret men varer dette så lenge da???? Slike "menssmerter" og "stikninger" kan du få med kortere og lengre mellomrom stort sett hele sv.skapet. 0 Siter
ann k k Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Slike "menssmerter" og "stikninger" kan du få med kortere og lengre mellomrom stort sett hele sv.skapet. oki. ble litt bekymret..... takk for svaret 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 takk for svaret men varer dette så lenge da???? Jeg har 7 uker igjen og jeg har av og til menssmerter jeg og. Har hatt det i jevne mellomrom hele svangerskapet egentlig. 0 Siter
ann k k Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Jeg har 7 uker igjen og jeg har av og til menssmerter jeg og. Har hatt det i jevne mellomrom hele svangerskapet egentlig. takk for svaret!!!! så det er ikke noe å bekymre seg for da???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.