Gjest Snart blakk... Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Når kommer feriepengene av sykepenger, egentlig? Sykepenger er utbetalt, men ikke feriepenger (og heller ikke barnetrygd). Noen som har fått feriepengene? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ved vanlig jobb kommer feriepengene vanligvis istedetfor junilønna, altså enda et par uker til. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Trygdeetaten - "jeg vil se satser og utbetalingsdatoer" - utbetalingsdatoer - "Feriepenger av sykepenger, fødselspenger m.m: Ca. siste fem arbeidsdager i mai." 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Trygdeetaten - "jeg vil se satser og utbetalingsdatoer" - utbetalingsdatoer - "Feriepenger av sykepenger, fødselspenger m.m: Ca. siste fem arbeidsdager i mai." trygdeetaten.no mente jeg å skrive. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Vet at feriepengene av sykepenger kom fredag. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvis du får sykepengene utbetalt fra din arbeidsgiver kommer det når feriepenger vanligvis utbetales på jobben din. Hvis du får utbetalt direkte fra trygdekontoret er det sikkert som de under her allerede har nevnt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.