Gjest JM2 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg ble voldtatt denne uken av en tidligere bekjent. Har vurdert å stille ham ovenfor to valg: 1. Anmelde han på vanlig måte. 2. Han kan betale meg 250000,- kr. og saken er ferdig. Samtidig hvis han tar kontakt med meg igjen så anmelder jeg han alikevel Hva synest dere om dette, er det noen risiko med å gjøre det på denne måten? Hvorledes bør eventuelt pengene utbetales? Ønsker seriøse svar. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 To hundre og femti tusen er jævlig mye penger... 0 Siter
Gjest Wanderlust Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Du anmelder selvsagt! Ikke bare er pengeutpressing ulovlig, men dersom han skulle bli tatt for voldtekt en annen gang, så vet ingen at dette ikke er første gangen! 0 Siter
Gjest Wanderlust Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 To hundre og femti tusen er jævlig mye penger... Tja, alt er relativt. Når du ser hva noen er villig til å betale for å skaffe seg et båtsertifikat.... 0 Siter
citoyen Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Innlegget ditt hører kanskje ikke hjemme på dataforumet... Men om det var meg, ville jeg anmeldt og søkt om voldsoffererstatning. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Du tar imot pengene, også anmelder du. Da har han jo tilstått... 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Om du anmelder ham alikevel så vil jo han komme til å motanmelde deg for pengeutpressing og saken din vil stå adskillig svakere... Og dersom han blir trodd så vil du nok også bli nødt til å betale ham tilbake? 0 Siter
petter smart Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Du tar imot pengene, også anmelder du. Da har han jo tilstått... Skal hun bruke det mot han så innrømmer jo hun at hun har presset han for penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.