Gjest JM2 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg ble voldtatt denne uken av en tidligere bekjent. Har vurdert å stille ham ovenfor to valg: 1. Anmelde han på vanlig måte. 2. Han kan betale meg 250000,- kr. og saken er ferdig. Samtidig hvis han tar kontakt med meg igjen så anmelder jeg han alikevel Hva synest dere om dette, er det noen risiko med å gjøre det på denne måten? Hvorledes bør eventuelt pengene utbetales? Ønsker seriøse svar. 0 Siter
Gjest er ikke så lettt Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Selv om du anmelder ham så har ikke du noe bevis på at HAN voldtok deg,har du vel? 0 Siter
Gjest JM2 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Selv om du anmelder ham så har ikke du noe bevis på at HAN voldtok deg,har du vel? Han har innrømmet det ovenfor typen min. 0 Siter
Gjest er ikke så lettt Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Han har innrømmet det ovenfor typen min. Hmm.. Holder det for politiet da? 0 Siter
Gjest skam deg Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Du ender opp med straff, han går fri. Og du gjør det ENDA VERRE for andre jenter som har blitt voldtatt å bli tatt seriøst i rettsapparatet. At du overhodet tenker slik gjør deg like god som han spør du meg... 0 Siter
Gjest Slik er det bare Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Han har innrømmet det ovenfor typen min. Det er ikke nok. Siden det godt kantenkes at typen din er villig til å lyve for deg. Jeg beklager, men han går mest sannsynlig fri. Du skulle dratt direkte til legen, så dem kunne sikra spor. Nå er det ord mot ord, og som oftest går mannen fri. 0 Siter
Gjest Slik er det bare Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Gir du ham det alternativet, så bruker han det mot deg i en eventuell rettsak, og man vil da tro at du anmelder ham bare pga penger, ikke fordi det virkelig har skjedd. 0 Siter
Gjest hobbyjuristen Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 utpressing kan straffes med fengsel i fem år. har du lyst til å risikere dette? 0 Siter
Elis31 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Du ødelegger helt og holdent din egen sak om du gjør det. Tviler på at du ville fått 25000 i utgangspunktet fra en sånn slamp, og utpressing er i tillegg ulovlig. Ikke gjør deg selv til en kriminell, det er det aldri værdt. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Håper virkelig du ikke mener dette!!?!?! Da selger du jo deg selv?? 0 Siter
ariadne Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det kan gjerne ende med at du blir straffet, og ikke han. Hvilken følelse ville du sitte igjen med da? 0 Siter
Gjest tidligere meddommer Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hvor i allverden befinner du deg i verden som ikke føler deg nedverdiget av en voldtekt. Det ser heller ut som du syntes det var greit. Du har allerede tapt saken ved å legge ut en forespørsel om pengutpressing i dette forumet. Spørsmålet ditt er ikke mindre enn utrolg. Håper at både du og voldtektsmannen får straff som fortjent. 0 Siter
Anki Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Må bare si at jeg syns du har en helt merkelig tankegang om du vurderer å gi han tilbud om åssen dette skal løses...Høres jo nesten ut som om du syns det hele bare er greit... En annen ting er at saken din kommer til å være helt elendig om det kommer fram at du har gjort noe sånt som dette .... 0 Siter
ariadne Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hvor i allverden befinner du deg i verden som ikke føler deg nedverdiget av en voldtekt. Det ser heller ut som du syntes det var greit. Du har allerede tapt saken ved å legge ut en forespørsel om pengutpressing i dette forumet. Spørsmålet ditt er ikke mindre enn utrolg. Håper at både du og voldtektsmannen får straff som fortjent. Du mener hun bør straffes fordi hun har tenkt tanken? 0 Siter
petter smart Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Han har da to valg, enten betale deg 250 000 kr eller la politiet henlegge saken og ikke verken betale noe eller få noen straff. Er han ekstremt dum? 0 Siter
Gjest tidligere meddommer Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Du mener hun bør straffes fordi hun har tenkt tanken? Nei ikke at hun har tenkt tanken, men at tanken har kommet opp til oveflaten her på DOL i åpent forum og dermed bltt til mer enn en tanke. Det er problemet. Man straffes ikke for tanker man bærer inne i seg. Det andre jeg tenker på er de som blir voldtatt og opplever virkelig tramue som ikke kan erstattes eller rettes opp med penger. Dessuten er straff domstolenes sak. 0 Siter
ariadne Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nei ikke at hun har tenkt tanken, men at tanken har kommet opp til oveflaten her på DOL i åpent forum og dermed bltt til mer enn en tanke. Det er problemet. Man straffes ikke for tanker man bærer inne i seg. Det andre jeg tenker på er de som blir voldtatt og opplever virkelig tramue som ikke kan erstattes eller rettes opp med penger. Dessuten er straff domstolenes sak. Så du mener det burde være straffbart å lufte tanker på dol. Det er bra du har "tidligere" i navnet ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.