Gå til innhold

svette...


Gjest frustrert21

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert21

Hei,jer er ei jente på 21 som svetter så fælt på hender og føtter,dette har pågått i flere år og merker at det nå går på psyken. Noen tips mot svette? Har prøvd alle mulige midler føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maurtua

Jeg har samme problem som deg, jeg svetter enormt mye på beina. Fikk en "deo" som jeg skulle bruke. Den inneholdt alkohol syns jeg å huske. (Husker ikke navnet, desverre).

Den hjalp ikke mye for meg, men kanskje du kan ha nytte av den. Fotsvette er enormt plagsomt da dette er noe som i høyeste grad merkes av andre. (vanskelig å skjule, og INMARI kjipt!!)

Men spør legen din, så får du nok hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym0100101

Hei,

jeg er også plaget med mye svetting, men mer generellt og ikke på armer og bein.

Jeg tror imidlertid min "forskning" på temaet kan hjelpe deg, for det første, sjekk ut websidene:

http://groups.msn.com/ExcessiveSweatHH/

og

http://groups.msn.com/hyperhidrosis

I tillegg vet jeg at det finnes et lite produkt hvor man kan legge hendene og føttene i vannbad, og få sendt en lav styrke strøm gjennom, noe som visstnok skal fungere veldig bra. Søk etter "Drionic" på google, og på forumene jeg ga deg så kan du lese mer. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...