Gjest Fattig mor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Dette er ikke ment som å provosere, men seriøst ment. Jeg snakker ikke om å gå på gata, men avtale med 2-3- menn om å kjøpe seksuelle tjenester for en kort periode preget av overgang mellom jobber og derav dårlig råd. 0 Siter
Line Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Du er klar over at du kan få hjelp både av Trygdekontor og sosialkontor? Er du alenemor? Jeg synes absolutt du bør tenke deg om både tre og hundre ganger før du utsetter deg selv for noe sånt... 0 Siter
Elis31 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Fint deg heller en kjekk mann du elsker og som tjener godt, og gift deg med han istedenfor;) Herregud, ingen bør være så blakk i Norge at de må selge seg selv. Søk hjelp for økonomien din. De pengene du snakker om der, er ikke verdt å tjene. Det er destruktiv handling, og gi deg større problemer enn løsninger. Lykke til! Håper virkelig du finner andre løsninger. 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 i norge skal ikke det være nødvendig. du får dekket det mest nødvendige av sosialkontoret, og som du selv sier så er det bare en overgangsfase. du må tenke deg godt om hvilke konsekvenser det kan få for både deg og barnet ditt, og om dette veier opp for litt ekstra penger. 0 Siter
Gjest Fattig mor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Fint deg heller en kjekk mann du elsker og som tjener godt, og gift deg med han istedenfor;) Herregud, ingen bør være så blakk i Norge at de må selge seg selv. Søk hjelp for økonomien din. De pengene du snakker om der, er ikke verdt å tjene. Det er destruktiv handling, og gi deg større problemer enn løsninger. Lykke til! Håper virkelig du finner andre løsninger. Mer ærlig å selge seg for penger, enn å gifte seg for penger synes nå jeg. Dessuten - sex er jo all right så det kan vel ikke være så ille? De jeg har kontaktet har vært velutdannete, respektable menn. 0 Siter
Gjest Fattig mor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 i norge skal ikke det være nødvendig. du får dekket det mest nødvendige av sosialkontoret, og som du selv sier så er det bare en overgangsfase. du må tenke deg godt om hvilke konsekvenser det kan få for både deg og barnet ditt, og om dette veier opp for litt ekstra penger. Ha, ha, hvilken klode lever du på??? Har du noen gang vært i kontakt med sosialkontoret? Jeg har et ganske høyt pengeforbruk. Jeg har hatt bra betalte jobber. Jeg har ingenting å hente på sosialkontoret. 0 Siter
Gjest Fattig mor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ja, tenk på barna dine! Det er jo nettopp det jeg gjør! Dere vet ikke hva dere snakker om når dere nevner sosialkontor og trygdekontor. Jeg kan alt om dette, da jeg selv er utdannet sosionom :-) Jeg har lyst til å kjøpe ting til barna, ta de med på reiser osv. Det er kun snakk om ca. 3 mnd. Kan det være noe angre på det da? Jeg har ikke tenkt til å dele dette med barna noen gang. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ha, ha, hvilken klode lever du på??? Har du noen gang vært i kontakt med sosialkontoret? Jeg har et ganske høyt pengeforbruk. Jeg har hatt bra betalte jobber. Jeg har ingenting å hente på sosialkontoret. Hvis det bare er en overgangsfase kan du vel kanskje klare å begrense pengebruken akkurat nå? 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det er jo nettopp det jeg gjør! Dere vet ikke hva dere snakker om når dere nevner sosialkontor og trygdekontor. Jeg kan alt om dette, da jeg selv er utdannet sosionom :-) Jeg har lyst til å kjøpe ting til barna, ta de med på reiser osv. Det er kun snakk om ca. 3 mnd. Kan det være noe angre på det da? Jeg har ikke tenkt til å dele dette med barna noen gang. Du bør kanskje ta en snakk med folk som jobber med prostituerte og høre litt om hva slags problemer de sliter med. 0 Siter
Elis31 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Mer ærlig å selge seg for penger, enn å gifte seg for penger synes nå jeg. Dessuten - sex er jo all right så det kan vel ikke være så ille? De jeg har kontaktet har vært velutdannete, respektable menn. Jeg sa en du elsker ikke for pengene. Sex er ikke en grei sak. De fleste som gjør det får vanligvis et forflatet/skadet? følelsesliv. Jeg er egentlig overrasket over at du ikke ser det selv og ikke er kritisk? 0 Siter
Elis31 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ha, ha, hvilken klode lever du på??? Har du noen gang vært i kontakt med sosialkontoret? Jeg har et ganske høyt pengeforbruk. Jeg har hatt bra betalte jobber. Jeg har ingenting å hente på sosialkontoret. Kanskje du kan be om avdragsfrihet på eventuelle lån, eller be om lengere nedbetalingstid. Leie ut et rom e.l. Ta en ekstrajobb. 0 Siter
Elis31 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det er jo nettopp det jeg gjør! Dere vet ikke hva dere snakker om når dere nevner sosialkontor og trygdekontor. Jeg kan alt om dette, da jeg selv er utdannet sosionom :-) Jeg har lyst til å kjøpe ting til barna, ta de med på reiser osv. Det er kun snakk om ca. 3 mnd. Kan det være noe angre på det da? Jeg har ikke tenkt til å dele dette med barna noen gang. Jeg tror det gjør noe med deg innvendig. Som aldri kan tas tilbake. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det er jo nettopp det jeg gjør! Dere vet ikke hva dere snakker om når dere nevner sosialkontor og trygdekontor. Jeg kan alt om dette, da jeg selv er utdannet sosionom :-) Jeg har lyst til å kjøpe ting til barna, ta de med på reiser osv. Det er kun snakk om ca. 3 mnd. Kan det være noe angre på det da? Jeg har ikke tenkt til å dele dette med barna noen gang. Tenk om de finner ut av det allikevel, eller andre du kjenner gjør det. Hemmeligheter har en tendens til å finne de merkeligste veier frem til dem det holdes hemmelig for. 0 Siter
Gjest Fattig mor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Kanskje du kan be om avdragsfrihet på eventuelle lån, eller be om lengere nedbetalingstid. Leie ut et rom e.l. Ta en ekstrajobb. He, he..her er ingen rom å låne ut. Betaler kun renter på lånet. Er du klar over hvor mye av lånet som er renter???Beløpet minket kun med et par tusen 0 Siter
Gjest Fattig mor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Du bør kanskje ta en snakk med folk som jobber med prostituerte og høre litt om hva slags problemer de sliter med. De sliter vel med stoffproblemer. Dette blir noen annet. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Mer ærlig å selge seg for penger, enn å gifte seg for penger synes nå jeg. Dessuten - sex er jo all right så det kan vel ikke være så ille? De jeg har kontaktet har vært velutdannete, respektable menn. Respektable menn som kjøper andre mennesker? Ja, så har jeg hørt det også... Av respekt for deg selv OG dine barn så bør du virkelig se etter andre alternativer. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 De sliter vel med stoffproblemer. Dette blir noen annet. Mange begynner først med stoff etter at de har begynt med prostitusjon, for å "glemme" prostitusjonen og smerten ved det. Utrolig mange får psykiske problemer. Det har intet med narkotika å gjøre. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 De sliter vel med stoffproblemer. Dette blir noen annet. Det ser jo ut som du allerede har bestemt deg. Jeg synes ikke det er verre å få betalt for sex enn å ha one-night-stands. Kjør på. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Galskap for hvem? Det skader neppe noen andre om du gjør det, men du kan risikere å skade deg selv psykisk, selv om du ikke kan forestille deg det. Men du har jo selvfølgelig valget selv - jeg skal ikke nekte deg. ".................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.