Gå til innhold

Galskap å selge seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett hva andre har svart men jeg vet ikke om det er noen lur løsning. De jeg kjenner som har gjort slike ting, klarer ikke å stoppe med det fordi det er "lett-tjente" penger.

Jeg skjønner godt tankegangen din, man er nesten i stand til hva som helst når man ikke har penger til ungene men jeg tror du skal finne en annen løsning.

Du ødelegger deg sjøl og du ødelegger seksuallivet ditt og du vil alltid skamme deg over det du har gjort og være livredd for at andre skal oppdage det.

Jeg har ikke noen løsning til deg, du får bare prøve å strekke ut de pengene du får og håpe på bedre tider:o)

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• morsan

9

• Dorthe

6

• ariadne

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

i norge skal ikke det være nødvendig. du får dekket det mest nødvendige av sosialkontoret, og som du selv sier så er det bare en overgangsfase. du må tenke deg godt om hvilke konsekvenser det kan få for både deg og barnet ditt, og om dette veier opp for litt ekstra penger.

Er du morsom eller? Har du prøvd å gå på sosialkontoret de siste årene. De har strammet inn ganske bra og det er lite å hente for de fleste uansett hvor dårlig råd de har.

Bondevik har gjort jobben sin han. Alt har blitt mye verre enn før.

Gjest mallet
Skrevet

Det er jo nettopp det jeg gjør! Dere vet ikke hva dere snakker om når dere nevner sosialkontor og trygdekontor. Jeg kan alt om dette, da jeg selv er utdannet sosionom :-) Jeg har lyst til å kjøpe ting til barna, ta de med på reiser osv. Det er kun snakk om ca. 3 mnd. Kan det være noe angre på det da? Jeg har ikke tenkt til å dele dette med barna noen gang.

Ungene klarer seg garantert i 3 mnd uten reiser og nye ting.

Gjest absolutt anonym
Skrevet

Fint deg heller en kjekk mann du elsker og som tjener godt, og gift deg med han istedenfor;)

Herregud, ingen bør være så blakk i Norge at de må selge seg selv. Søk hjelp for økonomien din. De pengene du snakker om der, er ikke verdt å tjene. Det er destruktiv handling, og gi deg større problemer enn løsninger.

Lykke til! Håper virkelig du finner andre løsninger.

I prinsippet er jeg enig med deg - "ingen skal behøve" osv.

Men det er kanskje ikke like lett for alle å finne en mann i en håndvending?

Gjest absolutt anonym
Skrevet

Jeg har vært inne på tanken selv - men har valgt å la det bli med tanken, ja!

Gjest bebba
Skrevet

De sliter vel med stoffproblemer. Dette blir noen annet.

Som utdannet sosionom så vet du sikkert at mange prostituerte begynner som du tenker på begynne nå. Dette er veien til å ødelegge seg selv. Hvis du har hatt bra betalte jobber og mistet dem så får du i hvert fall arbeidsledighetspenger nå. Du går ikke helt uten penger i dette samfunnet. Du kan også som sosionom gå inn hvor som helst å skaffe deg jobb som vikar hvor det bor mennesker som f.eks. sykehjem, barnehjem, boliger for psykisk utviklingshemmede osv.

Hvis du tror at du klarer det som andre kvinner ikke har klart før deg så er du naiv. Det du snakker om er prostitusjon som har ødelagt mange før deg. Jeg håper at du tenker deg om før du føyer deg inn i rekkene. Barna dine trenger en mor i fremtiden, ikke et ødelagt vrak. Barn trenger omsorg og kjærlighet fremfor reiser og ting. Hvis du har får store boutgifter så flytt heller til noe annet.

Skrevet

Det er jo nettopp det jeg gjør! Dere vet ikke hva dere snakker om når dere nevner sosialkontor og trygdekontor. Jeg kan alt om dette, da jeg selv er utdannet sosionom :-) Jeg har lyst til å kjøpe ting til barna, ta de med på reiser osv. Det er kun snakk om ca. 3 mnd. Kan det være noe angre på det da? Jeg har ikke tenkt til å dele dette med barna noen gang.

Hadde jeg fått vite at min mor solgte seg for at jeg skulle få en eller annen ferie eller en ny bukse så hadde jeg kastet opp. Jeg hadde blitt skikkelig dårlig og jeg hadde ikke hatt ett godt minne fra den turen og hadde vel kastet alle bilder av buksa til og med! Noen tjenester er det ikke verdt å gjøre barna sine faktisk.

Gjest Barbara St.
Skrevet

Skaff deg heller et kredittkort og en ekstrajobb. Hvis det er snakk om tre måneder og du VET at du får penger da så er du gal ja. Jeg støtter Lillemus, jeg hadde kastet opp om jeg viste at min mor hadde solgt seg for å kjøpe ting til meg.

Gjest Rusle
Skrevet

Galskap er det ikke. Men er du ikke redd for å miste noe av selvrespekten?

Gjest sandex
Skrevet

Men har du tenkt på at det kan være fristende å gjøre det igjen - om du har gjort det en gang? Lett-tjente penger er fristende vet du... og da kan elendigheten være i gang. Det er alltid noe man har lyst å kjøpe til barna sine.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kvinnfolk selger seg i baren daglig. Enten det er for en kveld med vin, en middag, muligheten til å feie over en kjendis, eller lignende.

Forskjellen på dette og cash-betaling er vel egentlig veldig vag.

Men du må naturligvis tenke godt igjennom det du gjør før du gjør det, for hvis du tror det går på selvrespekten løs er det kanskje ikke et godt alternativ.

Gjest ikke den gangen, nei
Skrevet

i norge skal ikke det være nødvendig. du får dekket det mest nødvendige av sosialkontoret, og som du selv sier så er det bare en overgangsfase. du må tenke deg godt om hvilke konsekvenser det kan få for både deg og barnet ditt, og om dette veier opp for litt ekstra penger.

Jeg fikk ikke dekket et engangsbeløp jeg hadde behov for av sosialkontoret en gang jeg måtte dit. Da var jeg inne på samme tanke som personen i hovedinnlegget. Sosialkontoret er ikke løsningen på alt. Men hun burde prøve å gå dit først. (Selv om jeg syns det var nesten mer nedverdigende enn å måtte selge seg, pga folka som jobba der. MAKAN!)

Gjest ikke den gangen, nei
Skrevet

Jeg fikk ikke dekket et engangsbeløp jeg hadde behov for av sosialkontoret en gang jeg måtte dit. Da var jeg inne på samme tanke som personen i hovedinnlegget. Sosialkontoret er ikke løsningen på alt. Men hun burde prøve å gå dit først. (Selv om jeg syns det var nesten mer nedverdigende enn å måtte selge seg, pga folka som jobba der. MAKAN!)

Gjest synes jeg da
Skrevet

Kvinnfolk selger seg i baren daglig. Enten det er for en kveld med vin, en middag, muligheten til å feie over en kjendis, eller lignende.

Men du må naturligvis tenke godt igjennom det du gjør før du gjør det, for hvis du tror det går på selvrespekten løs er det kanskje ikke et godt alternativ.

Godt sagt!

Skrevet

Det høres ut som du betrakter kvinnfolk generelt som horer? Det å bli spandert på i baren er en del av vårt kjønnsrollemønster, det er ikke kjøp og salg.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Som utdannet sosionom så vet du sikkert at mange prostituerte begynner som du tenker på begynne nå. Dette er veien til å ødelegge seg selv. Hvis du har hatt bra betalte jobber og mistet dem så får du i hvert fall arbeidsledighetspenger nå. Du går ikke helt uten penger i dette samfunnet. Du kan også som sosionom gå inn hvor som helst å skaffe deg jobb som vikar hvor det bor mennesker som f.eks. sykehjem, barnehjem, boliger for psykisk utviklingshemmede osv.

Hvis du tror at du klarer det som andre kvinner ikke har klart før deg så er du naiv. Det du snakker om er prostitusjon som har ødelagt mange før deg. Jeg håper at du tenker deg om før du føyer deg inn i rekkene. Barna dine trenger en mor i fremtiden, ikke et ødelagt vrak. Barn trenger omsorg og kjærlighet fremfor reiser og ting. Hvis du har får store boutgifter så flytt heller til noe annet.

Skriver under på dette innlegget jeg! Klokt svar:)

Gjest bebba
Skrevet

Skriver under på dette innlegget jeg! Klokt svar:)

Takk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres ut som du betrakter kvinnfolk generelt som horer? Det å bli spandert på i baren er en del av vårt kjønnsrollemønster, det er ikke kjøp og salg.

Jeg betrakter selvfølgelig ikke kvinner generelt som horer. Men jeg har sett det selv gang på gang, hvordan mange jenter har en egen evne til å f.eks. hoppe på kjendiser fordi de er kjendiser, få seg det knullet de er ute etter - fordi fyren er kjendis og utelukkende derfor - og det kaller jeg å selge seg.

At gutter tror det blir noe på dem bare fordi de spanderer en helkveld på jenta sier også mye om gutten, men like fullt er det en grunn til at mange gutter går for dette trikset.

Grunnen er naturligvis at det ofte funker.

Skrevet

Ingen kvinner med respekt for seg selv lar seg påspandere i baren når de vet at menn bare er ute etter en ONS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...