org Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Mer ærlig å selge seg for penger, enn å gifte seg for penger synes nå jeg. Dessuten - sex er jo all right så det kan vel ikke være så ille? De jeg har kontaktet har vært velutdannete, respektable menn. "Mer ærlig å selge seg for penger, enn å gifte seg for penger synes nå jeg." Ja, der har du iallefall et poeng! 0 Siter
serendipity Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det er jo nettopp det jeg gjør! Dere vet ikke hva dere snakker om når dere nevner sosialkontor og trygdekontor. Jeg kan alt om dette, da jeg selv er utdannet sosionom :-) Jeg har lyst til å kjøpe ting til barna, ta de med på reiser osv. Det er kun snakk om ca. 3 mnd. Kan det være noe angre på det da? Jeg har ikke tenkt til å dele dette med barna noen gang. Stakkars deg som ikke kan ta med barna på reise og kjøpe ting til de.. Grusomt! 0 Siter
serendipity Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ingen kvinner med respekt for seg selv lar seg påspandere i baren når de vet at menn bare er ute etter en ONS. De som lar seg påspandere for så å stikke av er like ille ;-) Jeg tar ikke imot fra noen jeg ikke kjenner. Har jeg råd til å gå ut så betaler jeg for meg selv. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 "Jeg synes det ihvertfall er merkelig å sammenlikne det å faktisk selge kroppen sin fordi man trenger penger, og det å bli spandert på på byen.." Jeg sammenligner ikke en jente som blir spandert på på byen med det å selge seg. Jeg sammenligner en jente som blir med gutten hjem og har sex med han fordi han har spandert hele kvelden hennes, med å selge seg. Mange jenter gjør det. Jeg er ganske bevandret i bymiljøet og er ikke blind. Jeg kjenner gutter som kjører trikset og jenter som har latt seg kjøpe. "Jeg sammenligner en jente som blir med gutten hjem og har sex med han fordi han har spandert hele kvelden hennes, med å selge seg." Men da forutsetter du at hun blir med ham hjem FORDI hun har blitt påspandert! Kanskje ville un blitt med ham hjem uansett? Og dessuten så legger du til grunn at sexen er noe hun har "solgt", altså at MENN har sex fordi dette er godt, mens kvinner har sex fordi de "gir det bort" eller "selger" det for å kunne oppnå noe, eventuelt for å kunne gjengjelde noe. Og bare for å ha sagt det, ettersom du til stadighet trekker opp av hatten argumentet om at her var det mange damer som ble støtt: Jeg har aldri latt meg spandere på og hatt sex med fyren etterpå, så jeg er absolutt ikke støtt på egne vegne! 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det er jo nettopp det jeg gjør! Dere vet ikke hva dere snakker om når dere nevner sosialkontor og trygdekontor. Jeg kan alt om dette, da jeg selv er utdannet sosionom :-) Jeg har lyst til å kjøpe ting til barna, ta de med på reiser osv. Det er kun snakk om ca. 3 mnd. Kan det være noe angre på det da? Jeg har ikke tenkt til å dele dette med barna noen gang. Skaff deg kunnskap om hvordan luksushorer (eller hva du vil kalle det) har det. Paranoia er en veldig vanlig konsekvens av å tjene penger på den måten. Om det bare er snakk om 3 måneder, hvorfor lar du heller ikke være med å kjøpe ting til barna dine den perioden? Det ER mulig å leve med lite penger også. Havregrøt er billig og sunn mat. Strømmen kan du spare på. Osv. Du kan selge TINGENE dine, du behøver ikke selge deg selv. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det ser jo ut som du allerede har bestemt deg. Jeg synes ikke det er verre å få betalt for sex enn å ha one-night-stands. Kjør på. Har du reflektert over tingene? Se bare på de forskjellige situasjonene ons og salg av sex foregår i. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Har lest noen av svarene nedover her. Ja, det er galskap, det gjelder jo bare tre måneder som du sier. Alt kan gå glatt, det kan være bare tre måneder, og så er alt normalt igjen. Men noe som aldri blir borte er at du faktisk har gjort det. Selv i dag i 2005 kalles dette å være hore. Det er desverre ingen forskjell på folkemunne om en har gjort det "på morro" eller om en har gjort det "forde en må". Tenk om en dag dette kommer dine barn for øre, det kan være et veldig uheldig vendepungt for dine barn. Det er for tøft i verden, på skolen i dag, til at et barn klarer å håndtere en sånn påstand, som attpåtil er sann. Siden det bare er tre måneder som kan du klare deg denne tiden. Du kan kansje be om opphold på lån? Dra inn på alle mulige utgifter så godt det lar seg gjøre. Evnt. få deg et kredittkort og bruk det forsiktig. Skjønner at du synes det er ille å ikke kunne gi barnet ditt alt du vil, men du, det er mange mennesker her i Norge som har det slik så godt som hver eneste dag. Kjærlighet og tid sammen er fullgode alternativer til reiser og ting. Tenk deg godt om, du kan flyte på en rosa sky en stund, men det er sjelden livet ikke gir oss noen utfordringer og når jeg ser på hva som kan skje deg/dere i fremtiden på bakgrunn av det valget du har i dag så er det kun en ting jeg kommer til : Det er overhode ikke verdt det. Lykke til. 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ha, ha, hvilken klode lever du på??? Har du noen gang vært i kontakt med sosialkontoret? Jeg har et ganske høyt pengeforbruk. Jeg har hatt bra betalte jobber. Jeg har ingenting å hente på sosialkontoret. jeg er meget godt kjent med satsene på sosialkontoret, og sa følgende: man får dekket det mest nødvendige. og det gjør man.det er selvfølgelig ingen dans på roser. skjønner meg veldig godt på dem som vurderer prostitusjon som et middel for å skaffe mat og husly til barna sine, men slik som du fremstiller det er det for å komme opp mot en topplønnsjobb. og du spør andre om det er galskap. og da svarer jeg: det er forståelig hvis man ikke har noen annen utvei, men jeg ser det som en grunnelggende mangel på selvrespekt hvis det kun er for å kunne ha et høyt forbruk. men for all del: du gjør jo akkurat hva du vil. 0 Siter
Babette Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg skjønner at du tenker tanken. Og det virker jo ikke så "farlig" hvis det er bare noen få faste kunder, som du kan godkjenne på forhånd og avtale med. Men jeg tror sjansen er stor for at dette kan gi deg varige arr i sjelen. Det er veldig vanskelig å legge en slik periode bak seg i ettertid. Og dermed er det neppe verdt pengene. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg setter naturligvis likhetstegn med kvinner som selger seg for drinker og kvinner som selger seg for cash. Men det er forskjell på å ta imot en drink eller tre og å ha sex for en helkveld ute. Jeg har noen kompiser som er taxisjåfører, og det går nesten ikke en jobbhelg uten at de blir tilbudt annen betaling enn kontanter. Mange ser vel rett og slett ikke på sex som en big deal. Ok, da ser vi veldig ulikt på det. Forstår ikke at du ikke ser at en prostituert er i et avhengighetsforhold til den som kjöper, mens en person som har latt seg spandere på en hel kveld faktisk kan snu og dra hjem til seg selv når kvelden er slutt. Vil også kommentere det siste du skrev: "Mange ser vel rett og slett ikke på sex som en big deal." Ja det er nok mange som ikke gjör det nå til dags. Men jeg vil tro at å selge sex for penger faktisk er en veldig big deal for de som gjör det. Jeg tror ikke det er mulig å distansere seg fra det som skjer så det ikke tar skade for resten av livet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 De som lar seg påspandere for så å stikke av er like ille ;-) Jeg tar ikke imot fra noen jeg ikke kjenner. Har jeg råd til å gå ut så betaler jeg for meg selv. Jeg trodde nesten alle stakk av jeg ;o) 0 Siter
lilja5 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 "Jeg sammenligner en jente som blir med gutten hjem og har sex med han fordi han har spandert hele kvelden hennes, med å selge seg." Men da forutsetter du at hun blir med ham hjem FORDI hun har blitt påspandert! Kanskje ville un blitt med ham hjem uansett? Og dessuten så legger du til grunn at sexen er noe hun har "solgt", altså at MENN har sex fordi dette er godt, mens kvinner har sex fordi de "gir det bort" eller "selger" det for å kunne oppnå noe, eventuelt for å kunne gjengjelde noe. Og bare for å ha sagt det, ettersom du til stadighet trekker opp av hatten argumentet om at her var det mange damer som ble støtt: Jeg har aldri latt meg spandere på og hatt sex med fyren etterpå, så jeg er absolutt ikke støtt på egne vegne! gjerne du som føler deg truffet shitdiddelydo?du spanderer men får ingenting????hehe;)måtte bare le av dette ass,noen jenter gjør det,andre ikke...sånn er det ikke alle er like..og like naive som visse både mannfolk og kvinnfolk.og om det er så mye bedre å sitte hjemme å se på horer og horebukker på film er vel opp til hver enkelt.men å selge seg vil sette varige arr,fatter ikke at du kan tenke slik en gang,er det du har verdt mindre en penger??????? 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 gjerne du som føler deg truffet shitdiddelydo?du spanderer men får ingenting????hehe;)måtte bare le av dette ass,noen jenter gjør det,andre ikke...sånn er det ikke alle er like..og like naive som visse både mannfolk og kvinnfolk.og om det er så mye bedre å sitte hjemme å se på horer og horebukker på film er vel opp til hver enkelt.men å selge seg vil sette varige arr,fatter ikke at du kan tenke slik en gang,er det du har verdt mindre en penger??????? Ps. Hvis det var et svar til ShitDiddelyDo, så er det lurt å legge det rett under hans svar, ikke under mitt! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 gjerne du som føler deg truffet shitdiddelydo?du spanderer men får ingenting????hehe;)måtte bare le av dette ass,noen jenter gjør det,andre ikke...sånn er det ikke alle er like..og like naive som visse både mannfolk og kvinnfolk.og om det er så mye bedre å sitte hjemme å se på horer og horebukker på film er vel opp til hver enkelt.men å selge seg vil sette varige arr,fatter ikke at du kan tenke slik en gang,er det du har verdt mindre en penger??????? For et innlegg! 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 For et innlegg! *S* Skjønte du alt, da, eller var det noe som var litt uklart? ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 *S* Skjønte du alt, da, eller var det noe som var litt uklart? ;-) Jeg må innrømme at jeg slet litt, men jeg forsto i hvert fall at jeg ikke er helt god. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg må innrømme at jeg slet litt, men jeg forsto i hvert fall at jeg ikke er helt god. Hihi, ja, det spørs om det er en annen person i denne tråden som ikke er helt god, men muligens av andre årsaker enn deg, da! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hihi, ja, det spørs om det er en annen person i denne tråden som ikke er helt god, men muligens av andre årsaker enn deg, da! ;-) Jeg er ikke helt god jeg heller, altså. Bare så det er sagt. Hvem faen er helt gode? 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg er ikke helt god jeg heller, altså. Bare så det er sagt. Hvem faen er helt gode? Jesus? Mor Theresa? 0 Siter
Goliath Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kvinnfolk selger seg i baren daglig. Enten det er for en kveld med vin, en middag, muligheten til å feie over en kjendis, eller lignende. Forskjellen på dette og cash-betaling er vel egentlig veldig vag. Men du må naturligvis tenke godt igjennom det du gjør før du gjør det, for hvis du tror det går på selvrespekten løs er det kanskje ikke et godt alternativ. Jeg ser du får mye pepper for det du skriver her, men det er du som har helt rett. De fleste av oss som klarer å være litt objektive og samtidig har litt erfaring fra utelivet, vet at dette er helt vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.