Gå til innhold

Galskap å selge seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser du får mye pepper for det du skriver her, men det er du som har helt rett.

De fleste av oss som klarer å være litt objektive og samtidig har litt erfaring fra utelivet, vet at dette er helt vanlig.

Ja, det er vanlig at mann møter dame, mann spanderer på dame, mann og dame har sex!

Men det er jo ikke det samme som å si at dama hadde sex med ham fordi hun skulle "betale" for påspanderingen! ;-)

DER ligger forskjellen, my friend! *S*

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• morsan

9

• Dorthe

6

• ariadne

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er vanlig at mann møter dame, mann spanderer på dame, mann og dame har sex!

Men det er jo ikke det samme som å si at dama hadde sex med ham fordi hun skulle "betale" for påspanderingen! ;-)

DER ligger forskjellen, my friend! *S*

Selvfølgelig er det en forskjell der - ingen har vel heller påstått noe annet.

MEN veldig mange erfarer at er du litt spandabel, og/eller har høy kjendisfaktor, oser av penger etc - så får du lettere tilgang på sex. (snakker ikke om forhold men ren sex).

Slik er det bare.....

Skrevet

MEN veldig mange erfarer at er du litt spandabel, og/eller har høy kjendisfaktor, oser av penger etc - så får du lettere tilgang på sex. (snakker ikke om forhold men ren sex).

Slik er det bare.....

Ja, det nekter jeg ikke for! det er mange dumme damer også! ;-)

Jeg har aldri skjønt hvorfor det skulle være så stas å ha seg med en kjendis.... ;-)

Skrevet

Ja, det nekter jeg ikke for! det er mange dumme damer også! ;-)

Jeg har aldri skjønt hvorfor det skulle være så stas å ha seg med en kjendis.... ;-)

Det har aldri jeg heller - selv om jeg har hatt det:-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det har aldri jeg heller - selv om jeg har hatt det:-)

Var det stas?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Slik er det bare.....

Aristoteles Onassis var vel et godt eksempel:-)

Fant ikke bilde av han i farta.

Skrevet

Var det stas?

Ikke så galt:-)

Dog var det ikke kun snakk om sex, men et forhold som varte en liten stund.

Skrevet

Ps. Hvis det var et svar til ShitDiddelyDo, så er det lurt å legge det rett under hans svar, ikke under mitt! ;-)

ja sorry meg ass,ny her...;)

Skrevet

ja sorry meg ass,ny her...;)

Du er tilgitt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...