Sofline Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har nettopp begynt i ny jobb, og har fått vite etter tre dager at jeg kommer til å få 33% mer i lønn enn jeg trodde jeg kom til å få. Gjett om jeg jubler... :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Grattis! Så kult!:-) Skal du ut å kjøpe noe kjekt for å feire pengene? Det hadde jeg gjort!:-) (Men jeg får holde an til feriepengene kommer.) 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Grattis! Så kult!:-) Skal du ut å kjøpe noe kjekt for å feire pengene? Det hadde jeg gjort!:-) (Men jeg får holde an til feriepengene kommer.) Jeg vurderer å fornye sommergarderoben, og skriveren min er kaputt. Men først og fremst skal jeg glede meg over at jeg ikke lenger trenger tenke: "har jeg nå råd til kjøtt til middag?" Og endelig kan jeg få spart skikkelig opp til en Cuba-tur.. Juhuu... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.