Moraki Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Finnes det programmer der man kan lime sammen to bilder av to ulike personer for å se hvordan en tredje person ville sett ut dersom det ble barn? Noe alla "se så like de er" I Se og Hør 0 Siter
Gjest Tullll Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Og da tror du at du vil kunne se hvordan et evt. felles barn vil se ut ? Barn nr. 2 og 3 da ? Akkurat likt. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Og da tror du at du vil kunne se hvordan et evt. felles barn vil se ut ? Barn nr. 2 og 3 da ? Akkurat likt. Ja, det var jo ikke akkurat på grunn av det da :-) Det var fordi jeg skal sette samen et morsomt bilde, helt useriøst med andre ord. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ja, det var jo ikke akkurat på grunn av det da :-) Det var fordi jeg skal sette samen et morsomt bilde, helt useriøst med andre ord. Satte sammen min søster og meg selv - det ble en utrolig stygg 3.søster som skal være glad hun ikke er født - hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.