Dory Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Noen med film ambisjoner her?? http://pub.tv2.no/TV2/program/article396356.ece 0 Siter
amber sun Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg ville nok bli vraket før jeg kom inn døren, rett og slett fordi jeg er mer enn 28 år... jaja, kanskje like så greit, når jeg tenker meg om så er jeg nok ingen stor skuespiller, hehe :-p 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg ville nok bli vraket før jeg kom inn døren, rett og slett fordi jeg er mer enn 28 år... jaja, kanskje like så greit, når jeg tenker meg om så er jeg nok ingen stor skuespiller, hehe :-p )) Jeg er enda eldre og har sikkert ikke talent ) Men kanskje de har bruk for en statist. 0 Siter
Dory Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Jeg ville nok bli vraket før jeg kom inn døren, rett og slett fordi jeg er mer enn 28 år... jaja, kanskje like så greit, når jeg tenker meg om så er jeg nok ingen stor skuespiller, hehe :-p Jeg har riktig alder, men så var det dette med talent da....Hehe:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.