Gå til innhold

Jeg er ensom

Anbefalte innlegg

Gjest liten og ensom
Skrevet

Jeg har vært så utrolig ensom i helgen. Har ikke møtt et eneste menneske, og nesten ikke orket noe annet enn ligge å sove. Hadde tenkt å lese litt, men har sovnet hver gang på sofaen.

Synes vennene er langt borte eller forsvunnet. Ønsker meg en kjæreste, men vet at jeg finner ingen så lenge jeg ligger og sover på sofaen. Gruer meg til å gå på jobb i morgen, og vil helst være hjemme og sove.

Livet burde vært morsommere på denne tiden av året, men jeg gruer meg til sommerferien. Når ferielønna kommer må jeg bruke den til å betale gjeld. Dvs. jeg blir alene i Oslo i hele sommer uten penger og uten å vite hva jeg skal alene i ferien som ikke koster noen ting. Det blir for kjedelig å ligge på sofaen og lese, og til og med selvom jeg ligger på verandaen.

Gjest guatemala
Skrevet

Det finnes MANGE ting å gjøre, som du ikke trenger en eneste krone til. Du kan gå på stranda, i parken og sole deg, sykle, jogge, gå tur...Hvis du er intiativrik, da kan du også få deg venner, når du ute på disse aktivitetene... Eller meld deg inn i Røde Kors, og hjelp mennnesker som trenger det. Der vil du samtidig treffe andre, og kanskje finner du en god venn?

Ikke tenk på hvor ensom du er, men begrav deg i arbeid og kos deg i fin været så lenge det varer.

Du kan også gå ut på bar, alene, der vil du garantert treffe noen, om ikke, kan du bare danse å slå ut håret. ;)

Se det positive i det. Du kommer ingen vei med å sitte å sture, eller sove...

Gjest Rusle
Skrevet

Det blir neppe noe bedre av at du er negativ til så mye og oppå det hele tar sorgene på forskudd.

Prøv å tenke på det positivet(det er der :-))Det som du nå synes er vanskelig behøver slett ikke bli vrient når den tid kommer.

Som guatemala skriver, er det mye å finne på som ikke koster noe eller lite.

Lykke til!

Skrevet

Ting du kan gjøre gratis i sommer:

Gå på stranden

Gå en tur i skogen

Piknic (skrives det sånn?)

Noen museumer har gratis adgang

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...