Gjest er jeg små-psyyk? Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Så lenge jeg kan huske har jeg hatt en ting med føflekker. Jeg liker dem rett og slett ikke. Hver gang jeg treffer en gutt/mann henger jeg meg opp i slike ting. En gang mistet jeg umiddelbart interessen for en kjekk kar fordi han hadde flere store føflekker på ryggen. Jeg legger merke til føflekker rundt meg hele tiden, både hos kvinner og menn. Det er ikke alltid jeg synes flekkene er stygge, men jeg legger merke til dem uansett. De lysebrune, små har jeg ingen problemer med, de synes jeg tilogmed er litt søte. Men så fort de blir litt større og mørkere, og spesielt hvis de er utstående,- da er det kjempe-turnoff for meg. Det kan ikke være normalt å legge merke til sånt? Jeg har lenge lurt på det, så nå spør jeg dere. Jeg har noen føflekker selv også, men de er små og lyse. Jeg hadde EN som var LITT utstående og den fikk jeg fjernet. Kommentarer værsåsnill?!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hva syns du om de med tre lange svarte hårstrå på da? *grøss* 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 oj jeg har en diger føflekk på kneet. ser ikke akkurat lekkert ut. Håper ingen menn mister tenninga på meg av den grunn 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg forstår deg godt. Har samme greia for kroppshår. Får jeg Angelina Jolie til sengs og hun ikke vet å bruke høvelen både her og der, vil jeg bli fryktelig skuffet. Vi har vel alle våre fobier. Men føflekker har jeg! 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det er kanskje litt rart å være så opphengt i det, men jeg forstår deg godt. Jeg har også skåret vekk noen føflekker, og flere er på vei (noen av dem fordi jeg er redd for kreft, andre fordi de er mindre pene). 0 Siter
muriel Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Da må du se "Austin Powers: Spionen som spermet meg"! ;-) 0 Siter
Gjest Fiolen igjen Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Siden jeg har hatt føflekk-kreft, så er jeg ikke spesielt glad i føflekker. Jeg legger mye mer merke til føflekker hos andre nå enn det jeg gjorde før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.