Gå til innhold

Jeg liker ikke føflekker.

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg små-psyyk?
Skrevet

Så lenge jeg kan huske har jeg hatt en ting med føflekker. Jeg liker dem rett og slett ikke.

Hver gang jeg treffer en gutt/mann henger jeg meg opp i slike ting. En gang mistet jeg umiddelbart interessen for en kjekk kar fordi han hadde flere store føflekker på ryggen.

Jeg legger merke til føflekker rundt meg hele tiden, både hos kvinner og menn. Det er ikke alltid jeg synes flekkene er stygge, men jeg legger merke til dem uansett.

De lysebrune, små har jeg ingen problemer med, de synes jeg tilogmed er litt søte.

Men så fort de blir litt større og mørkere, og spesielt hvis de er utstående,- da er det kjempe-turnoff for meg.

Det kan ikke være normalt å legge merke til sånt? Jeg har lenge lurt på det, så nå spør jeg dere.

Jeg har noen føflekker selv også, men de er små og lyse. Jeg hadde EN som var LITT utstående og den fikk jeg fjernet.

Kommentarer værsåsnill?!!

Skrevet

Hva syns du om de med tre lange svarte hårstrå på da?

*grøss*

Gjest Timari
Skrevet

oj jeg har en diger føflekk på kneet. ser ikke akkurat lekkert ut. Håper ingen menn mister tenninga på meg av den grunn

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår deg godt. Har samme greia for kroppshår. Får jeg Angelina Jolie til sengs og hun ikke vet å bruke høvelen både her og der, vil jeg bli fryktelig skuffet.

Vi har vel alle våre fobier.

Men føflekker har jeg! :)

Skrevet

Det er kanskje litt rart å være så opphengt i det, men jeg forstår deg godt. Jeg har også skåret vekk noen føflekker, og flere er på vei (noen av dem fordi jeg er redd for kreft, andre fordi de er mindre pene).

Skrevet

Da må du se "Austin Powers: Spionen som spermet meg"!

;-)

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Siden jeg har hatt føflekk-kreft, så er jeg ikke spesielt glad i føflekker.

Jeg legger mye mer merke til føflekker hos andre nå enn det jeg gjorde før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...