Gå til innhold

hva er galt..?


cornelia89

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på snart 16år.

Vel livet mitt forandret seg veldig da jeg flyttet for to år tilbake. Jeg har klart meg bra, å vært gjennom mye vondt.

Men de to siste årene, synes jeg, jeg har blitt så innensluttet i meg selv. Jeg sturer ofte. Klarte å takle motgang før. Mener fra andre osv. Da tenkte jeg bare: Det er ikke meg det er no galt med hvis andre ikke kan godta meg. Men den siste tiden synes jeg alt bare har blitt verre og verre.

Jeg har en del gode venner.. Men siden jeg har flyttet, føler jeg meg likevel ikke som en del av stedet. Har forsøkt gang på gang å trives.

Jeg er egentlig en kjempe sosial jente som elsker å være ute blant mennesker og ha det gøy med vennene mine. Det er det beste jeg vet.

Men jeg føler meg så ensom. Jeg takler nesten ikke vokne om morgenen lenger.

Det må liksom skje noe, noe som holder motet oppe for at jeg skal kunne stå opp å smile. Det er så vondt.

Hvorfor kan jeg ikke lenger våkne opp å smile? =(Jeg som egentlig har vært en glad jente..

Jeg har gått til psykolog flere ganger. Så fikk jeg plutselig konstantert at jeg hadde adhd. Men så var det visst ikke adhd likevel, men add.

Jeg er en sunn jente, å tar vitaminer osv.

Men den siste tiden har alt bare blitt verre og verre. Jeg sliter med trøtthet veldig ofte.

Kom hjem fra skolen i forrige uke, å gikk rett til sengs.^Å sov noen timer.

Men ville heller ikke sove, for livet liksom ble borte fra meg.

Altså den gamle vennegjengen jeg hadde der jeg bodde før, har liksom spredt seg. Nå bor de på alle kanter av Norge.

Det er dem jeg har hatt hele fortiden med, å dem jeg føler meg som gamle meg sammens med.

Det mangler liksom litt.. Savner å mimre med dem. Men jeg synes alt bare blir verre og verre..

Jeg merker jeg er sliten selv. Så vet jeg ikke hva det er. Jeg har prøvd forskjellige ting, sjekket allergier for mat osv..

Under tentamen, taklet jeg ikke mer nesten. Hadde grusomt mye å tenke på.

Jeg løp ut og gråt som bare det. Helt uten videre. Hva er galt med meg?

Jeg gruer meg nesten til å våkne i morgen.. =(jeg vill så gjerne leve, oppleve lykken osv!! Jeg har jo det. Jeg har en kjempe snill type, noen gode venner.

Men jeg føler meg ikke med her jeg bor nå. Føler meg bare som en som løper på utsiden av gjerdet.

Jeg gråter ofte, å er omtrent hele tiden tom for energi.. Jeg aner ikke hva det er galt med meg.

Jeg er bare sliten:( Savner den gamle meg.. Jeg skjønner ikke hva det kan være?

Håper noen kan hjelpe meg...:(

vennlig Hilsen meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickgirl

Hei du!

Kanskje du rett og slett sørger over at livet ditt har endret seg så drastisk??? Sørger over alle vennene som forsvinner?

Om du føler at det kan være tilfelle så syns jeg du skal tillate deg å sørge ferdig!!! Ikke noe unormalt med en slik reaksjon!

Har du vært hos fastlegen din? Det kan jo være lurt å få tatt noen blodprøver også, for det skal ikke så mye til, ved lavt jernlager feks, før du er helt på felgen!!! Håper du klarer å komme ut av dette!!!

Oppmuntringsklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Kanskje du rett og slett sørger over at livet ditt har endret seg så drastisk??? Sørger over alle vennene som forsvinner?

Om du føler at det kan være tilfelle så syns jeg du skal tillate deg å sørge ferdig!!! Ikke noe unormalt med en slik reaksjon!

Har du vært hos fastlegen din? Det kan jo være lurt å få tatt noen blodprøver også, for det skal ikke så mye til, ved lavt jernlager feks, før du er helt på felgen!!! Håper du klarer å komme ut av dette!!!

Oppmuntringsklem fra meg.

Ja det kan kanskje ha noe med stoffskiftet å gjøre.. Ikke vet jeg helt sikkert men..=(uff.. tusen takk for dt;)alltid hyggelig m tilbakemeld:) er kos å høre fra andre, som kanskje føler seg deppa n gang i blant.. for det ekke særlig gøy..:(uff.. :)

jeppjepp:D

Klemm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...