Gjest kenguru ikke ape Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Kan dere anbefale noen som kan spå om fremtiden. Dette er seriøst. Jeg bor i Oslo. 0 Siter
Gjest kengure ikke ape Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Seriøst: Ingen kan spå om fremtiden, Det var ikke det jeg spurte om. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det finnes ei på tøyen og hun er innmari flink. Men jeg har glemt navnet hennes. Det er eneste gangen jeg har vært hos noen og hun fortalte hele fortida mi, og endel om fremtiden også. Det var faktisk veldig skremmende. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Seriøst: Ingen kan spå om fremtiden, Farmoren min hadde engang en synsk person hun ringte til hvis det var noe hun hadde rotet bort hjemme (bl.a. et smykke). Han fortalte henne hvor det lå. Det slo aldri feil... Selv tror jeg ikke noe særlig på sånt, men.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.