Gå til innhold

Lyst på en utenlandsk kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er lei ja
Skrevet

Jeg er drittlei kjedelige nordmenn, og jeg mener det. Hvor finner jeg utlendinger?

Gjest Lykke til med det...
Skrevet

Kan da umulig være vanskelig å finne....

Gjest Dardy
Skrevet

Jeg var gift med en utlending i fire år. Det var ikke særlig trivelig.Spesiellt ikke når vi skiltes.

Nå er jeg sammen med en snill Nordmann, sikkert kjedelig etter din smak, men du verden så deilig å ha et godt stabilt liv.

Hvor du finner de utenlandske? Ta en tur på Grønland i Oslo. Der yngler det av dem.

Skrevet

Tja... Skal jeg ta en råsjans vil jeg tippe i Utlandet.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg var gift med en utlending i fire år. Det var ikke særlig trivelig.Spesiellt ikke når vi skiltes.

Nå er jeg sammen med en snill Nordmann, sikkert kjedelig etter din smak, men du verden så deilig å ha et godt stabilt liv.

Hvor du finner de utenlandske? Ta en tur på Grønland i Oslo. Der yngler det av dem.

Tipper at det ikke er noe særlig trivelig med skilsmisse uansett.

Gjest papirtiger
Skrevet

Tja... Skal jeg ta en råsjans vil jeg tippe i Utlandet.

*ler*

Hadde tenkt å svare akkurat det samme.

Skrevet

*ler*

Det er jo ganske opplagt, da. :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er jo ganske opplagt, da. :)

Er så langt til utlandet da! Må jo reise til Pakistan eller liknende ;)

Skrevet

Huff ja. Utlandet er sykt langt unna! Best å sitte her på pottithaugen sin. :)

Gjest bebba
Skrevet

Det er kanskje grunn til å reise lenger enn over svenskegrensa?

Skrevet

Det er kanskje grunn til å reise lenger enn over svenskegrensa?

Vet ikke jeg, papirtiger prøvde kanskje å være litt ironisk...

Skrevet

Nå er ikke nødvendigvis "utlenning" ensbetydende med folk fra midtøsten eller asia, da.

Forøvrig synes jeg det er litt komisk med folk som enten mener at "slik er utlenninger" eller "slik er nordmenn". Folk er folk, og det er mange forskjellige folk overalt i verden.

".................................."

Gjest bebba
Skrevet

moskèene?

Hva defineres som utenlandsk kjæreste? Er det en som har et annet pass enn norsk eller er det å være muslim ensbetydende med utenlandsk? Trodde det fantes mange muslimske nordmenn.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe..kanskje.

Gjest bebba
Skrevet

Tyskland må da være utlandet i hvert fall;)

Gjest bebba
Skrevet

Hehe..kanskje.

Det finnes noen land på veien mellom Norge og Pakistan;) Bare i tilfelle du ikke har det klart. Polen f.eks.

Gjest ikke lurt
Skrevet

Ikke finn deg en muslim i allefall

Skrevet

*ler*

jeg gjorde det jeg - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...