Gjest unsureofthis Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Har lastet ned en film. Denne er på over 5 gb, for stor for en vanlig dvd altså. Går det an å brenne den over på dvd allikevel, fins det noe program som kan dele opp filmen så jeg får den på to dvd-plater? Når jeg prøver brenneprogrammet jeg har svarer det bare at filen er for stor, og om jeg ønsker å gjøre den om slik at den passer på plata. Svarer ja på dette, men ingenting skjer. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Er det en film-fil, så finnes det flere programmer som kan dele den opp i så mange deler du vil. Google is your friend :-) "..................................." 0 Siter
petter smart Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Er det en iso fil? I så fall må du åpne den i f.eks. nero. Ikke brenne den på vanlig måte. Iso filer er ofte større enn det du vil brenne ut, dvs at filmen passer på en vanlig dvd plate. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.