Gå til innhold

stor fil

Anbefalte innlegg

Gjest unsureofthis
Skrevet

Har lastet ned en film.

Denne er på over 5 gb, for stor for en vanlig dvd altså.

Går det an å brenne den over på dvd allikevel, fins det noe program som kan dele opp filmen så jeg får den på to dvd-plater?

Når jeg prøver brenneprogrammet jeg har svarer det bare at filen er for stor, og om jeg ønsker å gjøre den om slik at den passer på plata. Svarer ja på dette, men ingenting skjer.

Skrevet

Er det en film-fil, så finnes det flere programmer som kan dele den opp i så mange deler du vil. Google is your friend :-)

"..................................."

petter smart
Skrevet

Er det en iso fil? I så fall må du åpne den i f.eks. nero. Ikke brenne den på vanlig måte.

Iso filer er ofte større enn det du vil brenne ut, dvs at filmen passer på en vanlig dvd plate.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...