Gjest malingsspannet Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Erfaring? Er så lei av alt trehvitt at jeg snart spyr. Nå har jeg bestemt at alle dørene i huset skal males hvite. Har ikke så stor arbeidsplass, MÅ jeg hengsle dørene av?? Eller klarer jeg å male de uten å gjøre det? 0 Siter
flisa Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Da jeg beiset våre dører - så la jeg en og en på kjøkkenbordet - - det tok tid ja - men jeg orket ikke tanken på å male de mens de hang på hengslene. 0 Siter
Gjest malingsspannet Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Da jeg beiset våre dører - så la jeg en og en på kjøkkenbordet - - det tok tid ja - men jeg orket ikke tanken på å male de mens de hang på hengslene. Men jeg orker ikke tanken på å hensle av,virker mer lettvint å male mens de er på? Ikke særlig profesjonelt kanskje.Men det går vel? Eller blir resultatet dårlig? 0 Siter
flisa Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Men jeg orker ikke tanken på å hensle av,virker mer lettvint å male mens de er på? Ikke særlig profesjonelt kanskje.Men det går vel? Eller blir resultatet dårlig? Aner ikke - tenkte mer på overamsmusklene mine jeg - elelr mangel på sådane. 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det må vel gå! En kan jo ikke ta ned vinduer og panel, så det er vel ikke verre med ei dør. De fleste synes vel bare det er lettere å male når den er 'løs'. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det går helt fint å gjøre det mens dørene er på hengslene. Vi har gjort det. Det er faktisk mye enklere - på den måten slipper du jo at noe av døra tar borti noe også. (Vi hadde en maler som gjorde det med alle kjøkkenskapdørene våre til og med.) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 jøss jeg har aldri tenkt på å henglse av dørene? Da ligger de i veien, og jeg får kun malt på den ene siden osv. 0 Siter
bb71 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 jøss jeg har aldri tenkt på å henglse av dørene? Da ligger de i veien, og jeg får kun malt på den ene siden osv. Man skrur inn skruer på kortsidene, så ligger disse på noe og man får snudd døra og malt begge sider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.