Gå til innhold

Male trehvite dører.

Anbefalte innlegg

Gjest malingsspannet
Skrevet

Erfaring? Er så lei av alt trehvitt at jeg snart spyr. Nå har jeg bestemt at alle dørene i huset skal males hvite. Har ikke så stor arbeidsplass, MÅ jeg hengsle dørene av?? Eller klarer jeg å male de uten å gjøre det?

Skrevet

Da jeg beiset våre dører - så la jeg en og en på kjøkkenbordet - - det tok tid ja - men jeg orket ikke tanken på å male de mens de hang på hengslene.

Gjest malingsspannet
Skrevet

Da jeg beiset våre dører - så la jeg en og en på kjøkkenbordet - - det tok tid ja - men jeg orket ikke tanken på å male de mens de hang på hengslene.

Men jeg orker ikke tanken på å hensle av,virker mer lettvint å male mens de er på? Ikke særlig profesjonelt kanskje.Men det går vel? Eller blir resultatet dårlig?

Skrevet

Men jeg orker ikke tanken på å hensle av,virker mer lettvint å male mens de er på? Ikke særlig profesjonelt kanskje.Men det går vel? Eller blir resultatet dårlig?

Aner ikke - tenkte mer på overamsmusklene mine jeg - elelr mangel på sådane.

Gjest begonia
Skrevet

Det må vel gå! En kan jo ikke ta ned vinduer og panel, så det er vel ikke verre med ei dør. De fleste synes vel bare det er lettere å male når den er 'løs'.

Skrevet

Det går helt fint å gjøre det mens dørene er på hengslene. Vi har gjort det.

Det er faktisk mye enklere - på den måten slipper du jo at noe av døra tar borti noe også. (Vi hadde en maler som gjorde det med alle kjøkkenskapdørene våre til og med.)

Gjest engel 49+
Skrevet

jøss jeg har aldri tenkt på å henglse av dørene? Da ligger de i veien, og jeg får kun malt på den ene siden osv.

Skrevet

jøss jeg har aldri tenkt på å henglse av dørene? Da ligger de i veien, og jeg får kun malt på den ene siden osv.

Man skrur inn skruer på kortsidene, så ligger disse på noe og man får snudd døra og malt begge sider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...