Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært og kikket på en hyttetomt ved sjøen i dag som vi muligens skal få bygge på. Dette er helt i startfasen, nå er det bare masse trær og lyng der. :)

Begynner selvfølgelig å drømme litt da, lurer på om det er noen som har peiling på firmaer som lager fine hyttemodeller. Skulle sett på noen nettsider og evt. fått bestilt noen kataloger.

Kikket på hyttekategorien på startsiden, men jeg synes alle hyttene er "fjellhytter". Noen som lager noen fine "sjøhytter", tro?

Skrevet

Søk på "ferdighus" på Kvasir. Under "tema" kommer det da opp masse firmaer som lager ferdighus og -hytter.

Skrevet

Vi har forelsket oss helt i Ålhytta! Det er ingen tvil om hva vi skal ha, når vi får råd! :-)

Masse lys, ikke typisk hytte, praktiske løsninger, god plass, ikke såååå dyr, mange muligheter til egne tilpasninger osv!

De har utstillingshytte på Hellrudsletta utenfor Oslo, hvis det er i nærheten av deg (der er det jo også mange andre typer demo-hytter).

Link:

http://www.aalhyttebygg.no/

Skrevet

Vi har forelsket oss helt i Ålhytta! Det er ingen tvil om hva vi skal ha, når vi får råd! :-)

Masse lys, ikke typisk hytte, praktiske løsninger, god plass, ikke såååå dyr, mange muligheter til egne tilpasninger osv!

De har utstillingshytte på Hellrudsletta utenfor Oslo, hvis det er i nærheten av deg (der er det jo også mange andre typer demo-hytter).

Link:

http://www.aalhyttebygg.no/

Ok, takk for link. :)

Skrevet

Søk på "ferdighus" på Kvasir. Under "tema" kommer det da opp masse firmaer som lager ferdighus og -hytter.

Ok, takk for tipset. :)

Helst skulle jo tomta vært klar og alt papirarbeidet vært ferdig I GÅR, så vi kunne begynne å bygge med en gang, ikke sant. ;)

Skrevet

Ok, takk for tipset. :)

Helst skulle jo tomta vært klar og alt papirarbeidet vært ferdig I GÅR, så vi kunne begynne å bygge med en gang, ikke sant. ;)

Jepp.. Jeg vil også bygge, men har ikke tomt engang... :-)

Skrevet

Jepp.. Jeg vil også bygge, men har ikke tomt engang... :-)

Vi har bare fått lovnad på en tomt, har ikke fått målt den opp og utskilt den ennå. Håper alt går i orden med kommunen, og at vi får lage vei og legge vann dit. :)

Det er en kjempefin plass, med DEN utsikten over havet. Sukk, jeg blir helt sjuk etter å begynne. :)

Skrevet

Vi har bare fått lovnad på en tomt, har ikke fått målt den opp og utskilt den ennå. Håper alt går i orden med kommunen, og at vi får lage vei og legge vann dit. :)

Det er en kjempefin plass, med DEN utsikten over havet. Sukk, jeg blir helt sjuk etter å begynne. :)

Det går sikkert bra! *misunnelig* :-)

Skrevet

Det går sikkert bra! *misunnelig* :-)

Jada, må bare være litt tålmodig. Er nok mange år ennå til vi kan nyte solnedgangen på verandaen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...