Gå til innhold

Hvor ofte ser du bestevenninnene dine?

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

(Eller skravler på tlf., hvis dere bor langt unna)

Skrevet

Vi sees over flere dager et par-tre ganger i året bare. Hun bor nemlig i Sevilla, så det blir til at jeg reiser dit, eller at hun selv kommer hjem på ferier.

Jeg er ikke veldig glad i telefonen, men vi prates kanskje en gang i måneden i gjennomsnitt.

Skrevet

3-4 ganger i året nå for tiden, ettersom jeg bor i Danmark, og hun har bodd lenge i Tyskland.

Skrevet

Snakker med min beste"venninne" (som ikke er noen venninne, men venn) hver dag, og vi ser hverandre 3-4 ganger i uken. Minst.

Gjest sånnerjeg
Skrevet

Jeg ser ikke mine besteveninner, for jeg har ingen. Partneren min er min bestevenn. Jeg og partneren har flere felles vennepar. Kan vel kanskje kalle min søster min beste veninne. Vi er veldig nær hverandre, prater om alt mellom himmel og jord.

Sånn har jeg det. Kanskje går jeg glipp av noe?

Gjest bebba
Skrevet

Jeg ser dem sjelden, men skravler med dem på tlf. hver uke minst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...