Lillemus Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg må ha ny pc. Behovet er en pc med Win XP, en del lagringsplass (dagens pc'er selges vel uansett med en god del gbs disker), flatskjerm, cd-rom (er brenner standard?) og gjerne dvd/dvd-brenner også. Jeg foretar ikke akkurat noe særlig med veldig ressurskrevende greier, men jeg vil gjerne ha en maskin som har kapasitet til å holde noen år. Pris? Tja... Ikke over 5-6-7000. Kom med tips da! Helst noe som lar seg kjøpe over disk i Trondheim uten større dikkedarier. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har du sjekket hos Dell? De har en del ok priser på maskiner i mellomklassen. Personlig ville jeg plukket det jeg ville og satt sammen en maskin, hos f.eks komplett. Det blir billigere i forhold til ytelse og evt. fremtidige oppgraderinger etc. ".................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Har du sjekket hos Dell? De har en del ok priser på maskiner i mellomklassen. Personlig ville jeg plukket det jeg ville og satt sammen en maskin, hos f.eks komplett. Det blir billigere i forhold til ytelse og evt. fremtidige oppgraderinger etc. ".................................." Har så og si bestemt meg for en hos Elkjøp, men kommer til å kjøpe mer Ram med en gang. Og flatskjerm. Skal se på sakene i morgen ettermiddag. Har spurt flere om råd og alle nevner forskjellige maskiner. *Hehe* 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har så og si bestemt meg for en hos Elkjøp, men kommer til å kjøpe mer Ram med en gang. Og flatskjerm. Skal se på sakene i morgen ettermiddag. Har spurt flere om råd og alle nevner forskjellige maskiner. *Hehe* Du kan få gode tilbud hos elkjøp, så det er ikke noen dum ting. Bare ikke forvent at de som jobber der kan no om det, eller at de ikke skal krangle hvis du må reklamere :-) ".................................... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Du kan få gode tilbud hos elkjøp, så det er ikke noen dum ting. Bare ikke forvent at de som jobber der kan no om det, eller at de ikke skal krangle hvis du må reklamere :-) ".................................... Har med meg en som kan en del om pc'er og har fått tusen gode tips fra min eks som virkelig kan dette med pc (han har "godkjent" maskina for meg) så det skal nok gå greit tenker jeg. 0 Siter
Simen Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 I Trondhjem har datakjeden butikk. Du burde ta med deg han som har greie på PC dit. De har for tiden ihvertfall to maskiner under 10.000 som er veldig bra. Du kan også se på www.datakjeden.no. (Velg Trondhjem og deretter PC). Jeg kjøpte PC til nevøen min der for ikke lenge siden og fikk veldig mye for pengene, samtidig som at maskinene er satt sammen av standardkomponenter og defor lette å reparere og oppgradere. Lykke til! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 I Trondhjem har datakjeden butikk. Du burde ta med deg han som har greie på PC dit. De har for tiden ihvertfall to maskiner under 10.000 som er veldig bra. Du kan også se på www.datakjeden.no. (Velg Trondhjem og deretter PC). Jeg kjøpte PC til nevøen min der for ikke lenge siden og fikk veldig mye for pengene, samtidig som at maskinene er satt sammen av standardkomponenter og defor lette å reparere og oppgradere. Lykke til! Er det deg?!??! *Stort smil* 0 Siter
Prozak Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Har med meg en som kan en del om pc'er og har fått tusen gode tips fra min eks som virkelig kan dette med pc (han har "godkjent" maskina for meg) så det skal nok gå greit tenker jeg. Da går det nok sannsynligvis bra, ja :-) "................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.