Gå til innhold

Mista nøkkel til hengelås...

Anbefalte innlegg

Gjest rotekropp
Skrevet

...til bua mi, også skal jeg flytte i morgen.

Hva gjør jeg??

Håpløst å lete etter nøkkel altså..:(

Gjest Wer bist du?
Skrevet

får vaktmester til å klippe hengelåsen? Hvis det ikke er vaktmester der...tja... kjøpe kraftig nok avbitertang og gjøre det selv?

Gjest rotekropp
Skrevet

Sag låsen av med baufil.

Ok, har kjøpt meg baufil nå, men det ser ut til at jeg blir stående til natta og sage med den hvertfall...eller er jeg for svak?

Skrevet

Ok, har kjøpt meg baufil nå, men det ser ut til at jeg blir stående til natta og sage med den hvertfall...eller er jeg for svak?

Hehe, nja, tvilsomt at du er for svak. En hengelås er ekstra hard, så du har ikke annet valg enn å fortsette.

Eventuelt finne en kjekk mann med en stor en,.......altså en stooor avbiter, som klipper hele sullamitten i filler:-)

Gjest rotekropp
Skrevet

Hehe, nja, tvilsomt at du er for svak. En hengelås er ekstra hard, så du har ikke annet valg enn å fortsette.

Eventuelt finne en kjekk mann med en stor en,.......altså en stooor avbiter, som klipper hele sullamitten i filler:-)

*sukk* ja, hvor er de utstyrte mannfolka når man trenger dem? :D

Jeg får vel sage mer da, og håpe at det kommer en prins med sånn fin tang før eller senere...

Skrevet

Jeg får vel sage mer da, og håpe at det kommer en prins med sånn fin tang før eller senere...

Du får vrikke litt på stumpen, så kommer de ilende til med redskapen sin:-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Kanskje det kommer en kjekk politimann og lurer på hva du gjør ;)

Er ikke bare bare å bruke avbiter tang på hengelås heller, ser veltrente muskelmenn slite med det på SATS.

Skrevet

Kanskje det kommer en kjekk politimann og lurer på hva du gjør ;)

Er ikke bare bare å bruke avbiter tang på hengelås heller, ser veltrente muskelmenn slite med det på SATS.

Hihi... Nå skjønte jeg ingen ting. Trodde det var en treningsmaskin på SATS som gikk ut på å bite av hengelåser. Forsto til slutt at de kanskje hadde mistet nøkkelen til skapet sitt... :)

Skrevet

Sist jeg mistet nøkkelen til hengelåsen min, fikk jeg tak i en vekter med en diger sak som klippet hele greia av.

Ingen vektere i nærheten?

Skrevet

Sist jeg mistet nøkkelen til hengelåsen min, fikk jeg tak i en vekter med en diger sak som klippet hele greia av.

Ingen vektere i nærheten?

*knis*

En vekter med en diger sak...

Hihi, jeg MÅ tenke koffert.

Skrevet

*knis*

En vekter med en diger sak...

Hihi, jeg MÅ tenke koffert.

Oops, saks skulle det stå :o)

Skrevet

Oops, saks skulle det stå :o)

Hihihi, ja, det var noe annet. Imidlertid kunne nok en vekter med en diger sak være like interessant... ;)

Skrevet

Baufil på hengelås er ikke enkelt! Hvis det er bra kvalitet på låsen, så blir det ikke merke i den engang...

Hvis låsen ikke er for stor, er oftest det enkleste å slå den opp med en tung hammer eller slegge. Hvis man slår på selve låshuset, ned i forhold til bøylen, så slår man bøylen løs. Men det kommer helt an på hva slags lås det er om dette vil fungere.

Gjest rotekropp
Skrevet

Baufil på hengelås er ikke enkelt! Hvis det er bra kvalitet på låsen, så blir det ikke merke i den engang...

Hvis låsen ikke er for stor, er oftest det enkleste å slå den opp med en tung hammer eller slegge. Hvis man slår på selve låshuset, ned i forhold til bøylen, så slår man bøylen løs. Men det kommer helt an på hva slags lås det er om dette vil fungere.

Det var umulig med baufila på hengelåsen. Måtte sage av selve festet. Ble ferdig for ca ti minutter siden, måtte ta intervaller :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...