karisma Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 He he, er jo ikke så lett å ha syke barn heller da. Nei, og jeg har to til, og venter meg nok en natt med spy - vaskemaskinen har gått i _hele_ dag. Æsj! Bare jeg ikke får det selv så. 0 Siter
Gjest Hot dog Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nei, og jeg har to til, og venter meg nok en natt med spy - vaskemaskinen har gått i _hele_ dag. Æsj! Bare jeg ikke får det selv så. Stakkars deg, og stakkars barna. Har hatt en runde til med bikkja jeg da, men ikke like ille denne gangen. Morro er det ikke nei, hverken med syke barn eller dyr. Håper du slipper unna selv da 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har ikke problemer med motstand. Og kan som hundeeier bukke for både gode og dårlige sider ved å ha hund. Tråden ble laget på grunnlag av noen svar jeg leste her om dagen. Det var liksom slik at hunden ikke burde stå innelukket om den ikke hadde panoramautsikt omtrent. Jeg mente og mener fortsatt at disse som sier slikt ikke har hatt tilstede en stor hund med den omgangssyken som min har vært rammet av nå. Synes ikke de har krav på (å ikke har de behov for det heller) å ferdes fritt rundt i hele huset uansett hvor friske de er. Hunder skal ligge i ro og sove når vi ikke er hjemme. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Kjenner til det ja.... Mitt problem er bare at "barnevakta" til hunden stapper i ham alt mulig uansett hva jeg sier. Resultat: dårlig mage. Vi har hatt det samme problemet med svigers. Til slutt lempet vi bikkja hjem til dem, og sa at de fikk ha henne til hun var bra i magen igjen. Det gjorde susen, gitt ;O) 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg synes det er flere mennesker enn dyr som lukter vondt. Hehe, det er godt mulig, den erfaringen har ikke jeg. Men så går jeg ikke rundt å lukter på så mange mennesker heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.