Gå til innhold

Sjekketriks eller?

Anbefalte innlegg

Gjest dumt eller?
Skrevet

Jeg og typen og noen venner var på byen i helgen. Jeg stod ved baren for jeg skulle kjøpe noe drikke, da en mann kommer bort. Først ser han på meg noen ganger, prøver å få øyekontakt og smiler. Jeg ignorerer ham ganske glatt, siden jeg ikke visste hvem det var. Så spør han plutselig med et smil om ikke vi har truffet hverandre før?

Jeg sier nei, det kan ikke jeg huske, for jeg regnet med han skulle sjekke. Da gikk han. Men så etterpå har jeg fått dårlig samvittighet og lurer på om det var en jeg kjente men bare ikke koblet... Men mest sannsynlig var det bare et simpelt sjekketriks sant?

Skrevet

Ville han ikke fortsatt å prate om han ville sjekke deg opp? Hvis han ga seg så kjapt så var han enten veldig sjenert eller ikke så interessert alikevel?

Skrevet

Ville han ikke fortsatt å prate om han ville sjekke deg opp? Hvis han ga seg så kjapt så var han enten veldig sjenert eller ikke så interessert alikevel?

Kanskje han fattet hintet?

Skrevet

Mange av dere jenter tror at vi menn kun er ute etter å sjekk når vi snakker til dere.

Har dere aldri tenkt tanken at vi kanskje tror at vi har sette dere før, eller kun vil prate litt?

Skrevet

Mange av dere jenter tror at vi menn kun er ute etter å sjekk når vi snakker til dere.

Har dere aldri tenkt tanken at vi kanskje tror at vi har sette dere før, eller kun vil prate litt?

Nei - den tanken er helt fjern - vi tror at alle mannfolk vil hoppe på oss, derfor går vi og snuser og ser ned i bakken.

Skrevet

Nei - den tanken er helt fjern - vi tror at alle mannfolk vil hoppe på oss, derfor går vi og snuser og ser ned i bakken.

Ikke bøy deg for mye fremover da, så dere blir tilgjengelig for et bakstikk:-)

Gjest Paella
Skrevet

Folkeskikk er ikke dumt når man er ute. Hvis det er noen som på en sympatisk måte snakker til en, så svarer man, og spanderer gjerne et smil.

Gjest dumt eller?
Skrevet

Folkeskikk er ikke dumt når man er ute. Hvis det er noen som på en sympatisk måte snakker til en, så svarer man, og spanderer gjerne et smil.

Jeg svarte jo at jeg ikke kunne huske å ha sett ham før, og da var det ikke så mye mer å si igrunn. Mulig jeg bare ikke huska han.

Gjest dumt eller?
Skrevet

Hvorfor skulle dere bare snakke litt i en sånn setting da? Er jo mulig sikkert, men da hadde han vel kanskje fortsatt å snakke selv om vi ikke hadde møttes før, eller?

Gjest dumt eller?
Skrevet

Han tok vel hintet vil jeg tro, når jeg sikkert litt skarpt svarte at jeg ihvertfall ikke kunne huske å ha sett ham før.

Gjest Paella
Skrevet

Jeg svarte jo at jeg ikke kunne huske å ha sett ham før, og da var det ikke så mye mer å si igrunn. Mulig jeg bare ikke huska han.

Vær blid og hyggelig, hvis noen som også er det, snakker til deg på utested, så fanger man opp slikt som du nå går og lurer på.

Skrevet

Ikke bøy deg for mye fremover da, så dere blir tilgjengelig for et bakstikk:-)

*ta meg bak -så kan du gå når du vil* - sa ho

Skrevet

*ta meg bak -så kan du gå når du vil* - sa ho

Hehe, ja ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...