Gjest trultemor25 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Uff, er sånn i tvil jeg. Undulaten min var så rar i går så jeg bestilte time til dyrlegen i dag. Men i dag er han seg selv igjen, sitter på skuldra mi nå og prater og har det helt greit ser det ut som. Nå veit jeg ikke om jeg skal ta han med til dyrlegen eller om jeg skal avbestille og se det litt an.. 0 Siter
Gjest ta en liten tur Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Med mindre det er en (stor økonomisk) belastning for deg å ta den timen, ville jeg dratt til veterinæren. Si det som det er, så kan de i hvertfall ta en liten fuglehelsesjekk. Har du dårlig råd, så det betyr et innhugg i økonomien din, forstår jeg hvis du vil avbestille. Sjekk i såfall om du uansett må betale for timen når du avbestiller så sent. Så lenge det er vår, og ikke iskaldt, er det jo greit for fuglen med en liten tur? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Med mindre det er en (stor økonomisk) belastning for deg å ta den timen, ville jeg dratt til veterinæren. Si det som det er, så kan de i hvertfall ta en liten fuglehelsesjekk. Har du dårlig råd, så det betyr et innhugg i økonomien din, forstår jeg hvis du vil avbestille. Sjekk i såfall om du uansett må betale for timen når du avbestiller så sent. Så lenge det er vår, og ikke iskaldt, er det jo greit for fuglen med en liten tur? Det er bare det at jeg er skrapa blakk nemlig. Men er fuglen syk så skal jeg selvfølgelig ta meg råd til det, er jo så glad i denne fuglen. Men han er helt tilbake i sin vanlige form i dag nemlig.. Å YES!! DER KOM DET EN BÆSJ!! Og den så fin ut den og! For i går var bæsjen hans litt rar også. Kanskje han bare hadde en dårlig dag i går. 0 Siter
Gjest ta en liten tur Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det er bare det at jeg er skrapa blakk nemlig. Men er fuglen syk så skal jeg selvfølgelig ta meg råd til det, er jo så glad i denne fuglen. Men han er helt tilbake i sin vanlige form i dag nemlig.. Å YES!! DER KOM DET EN BÆSJ!! Og den så fin ut den og! For i går var bæsjen hans litt rar også. Kanskje han bare hadde en dårlig dag i går. Ring og hør, da vel. Er de travle, synes de bare det er greit med en avbestilling. Må du betale uansett (som jeg antar du må ved avbestilling samme dag), ville jeg dratt. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Vi skulle hatt et forum her for dyrespørsmål. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ring og hør, da vel. Er de travle, synes de bare det er greit med en avbestilling. Må du betale uansett (som jeg antar du må ved avbestilling samme dag), ville jeg dratt. Nei, må ikke betale.. Hadde jeg måttet det hadde jeg jo dratt uansett. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Vi skulle hatt et forum her for dyrespørsmål. Ja, vi skulle det 0 Siter
Gjest ta en liten tur Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nei, må ikke betale.. Hadde jeg måttet det hadde jeg jo dratt uansett. Da ville jeg ringt og spurt veterinæren om de synes jeg burde komme eller ikke. De må jo ha mye mer erfaring med ulike symptomer, og plutselig bedring. 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Vi skulle hatt et forum her for dyrespørsmål. Hehe, dette nettstedet utarter seg visst. Men de har jo et forum for data, så hvorfor ikke ha et forum for dyr? Kunne kalt stedet for doktorogveterinæronline.no 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg foreslår at du tar en telefon til dyrlegen og hører. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hehe, dette nettstedet utarter seg visst. Men de har jo et forum for data, så hvorfor ikke ha et forum for dyr? Kunne kalt stedet for doktorogveterinæronline.no Veterinærer har også doktorgrad. Altså burde de innlemme flere doktorer i doktoronline synes jeg. En veterinærdoktor ville sikkert flere av oss likt å ha her inne. 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Veterinærer har også doktorgrad. Altså burde de innlemme flere doktorer i doktoronline synes jeg. En veterinærdoktor ville sikkert flere av oss likt å ha her inne. Joda, men tror du menneskedoktorene her inne hadde vært så veldig interessert i det? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Joda, men tror du menneskedoktorene her inne hadde vært så veldig interessert i det? Hvorfor ikke? 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hvorfor ikke? Jeg vet ikke... Noen bør kanskje spørre dem hva de synes da. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg vet ikke... Noen bør kanskje spørre dem hva de synes da. Det blir vel også gjort før en evt. veterinær slipper til her. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke skulle like det altså. Her er det jo jordmor, lege, gynekolog og jeg vet ike hva, hvorfor ikke en veterinær? 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det blir vel også gjort før en evt. veterinær slipper til her. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke skulle like det altså. Her er det jo jordmor, lege, gynekolog og jeg vet ike hva, hvorfor ikke en veterinær? Fordi jordmor, lege og gynekolog tar seg av menneskesykdommer, mens en veterinær tar seg av dyresykdommer. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hvordan rar var han? Han satt og bare var helt stille. Sov nesten hele tiden, gjorde ikke så mye ut av seg. Han bare satt der som en bolle, altså brusa seg opp og bare satt der. Som regel er han jo høyt og lavt og ekstremt innpåsliten og skravler og plyster og den slags. Men ikke i går. Han var jo litt sosial da, kom bort og skulle ha kontakt, og satt på fingeren og sovna og satt i nakkegropa mi. Bæsjen hans var rar i går også, mye mørkere enn vanlig. Men i dag er alt bra igjen. Til og med bæsjen. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Fordi jordmor, lege og gynekolog tar seg av menneskesykdommer, mens en veterinær tar seg av dyresykdommer. Ja? Skjønner ikke helt hvor du vil jeg.. 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ja? Skjønner ikke helt hvor du vil jeg.. Det er vel best å holde dyrlegenettsteder og menneskenettsteder adskilt. Men jeg aner jo ikke hva ledelsen i DOL vil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.