Gjest papirtiger Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Han satt og bare var helt stille. Sov nesten hele tiden, gjorde ikke så mye ut av seg. Han bare satt der som en bolle, altså brusa seg opp og bare satt der. Som regel er han jo høyt og lavt og ekstremt innpåsliten og skravler og plyster og den slags. Men ikke i går. Han var jo litt sosial da, kom bort og skulle ha kontakt, og satt på fingeren og sovna og satt i nakkegropa mi. Bæsjen hans var rar i går også, mye mørkere enn vanlig. Men i dag er alt bra igjen. Til og med bæsjen. Kanskje han bare var litt småfysen igår. Hvis han virker fin idag, så tror jeg ikke du skal bekymre deg Men i tilfelle...sjekk om nebbet hans ser annerledes ut enn før. Min dyrlege mente man ofte kunne se om en fugl er frisk på nebbet (uten at hun spesifiserte det noe mer..) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Kanskje han bare var litt småfysen igår. Hvis han virker fin idag, så tror jeg ikke du skal bekymre deg Men i tilfelle...sjekk om nebbet hans ser annerledes ut enn før. Min dyrlege mente man ofte kunne se om en fugl er frisk på nebbet (uten at hun spesifiserte det noe mer..) Ok, han ser normal ut både på nebbet og på "nesa" si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.