Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jfr. Dorys innlegg i "outetråden" om at hun føler hun ikke får svar på sine innlegg fordi hun ikke har et "kjent" nick.

Hvem regner dere som "kjente" her på DOL?

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

14

• flisa

13

• Åsemor

7

• Prozak

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest kjent nick eller ikke?
Skrevet

De nickene man ser ofte og husker?

serendipity
Skrevet

en skikkelig DOL kjendis mao. ha ha...

Gjest rosa 73
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på! Er relativt ny her, og synes det er greit å kunne være anonym og diskutere alt mulig. Men jeg oppdaget fort at her inne er det en del som kjenner hverandre fra "virkeligheten". Lurer bare på om det er det store flertallet?

Gjest trultemor25
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på! Er relativt ny her, og synes det er greit å kunne være anonym og diskutere alt mulig. Men jeg oppdaget fort at her inne er det en del som kjenner hverandre fra "virkeligheten". Lurer bare på om det er det store flertallet?

Tror det er noen som har blitt kjent her inne for så å møtt hverandre "i virkeligheten".

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjente nick er selvsagt nick som folk har sett og lagt merke til.

Jeg synes Dory (eller var det en annen) har et godt poeng. Det ER veldig mye kosemoseklemme-prat på DOL. Slikt burde de gjøre på meldinger-forumet.

Kanskje man må være veldig kjent for å tro at andre har noen interesse av å lese deres fyllevrøl..? Hvem vet.

Gjest rosa 73
Skrevet

Tror det er noen som har blitt kjent her inne for så å møtt hverandre "i virkeligheten".

Stemmer det at de fleste som kjenner hverandre her inne er fra Oslo-området?

Skrevet

Jeg begynner ikke å ramse opp (ingen nevnt - ingen glemt), men det er mange som skriver ofte her og som har vært her forholdsvis lenge.

Og da er det nok de som er "kjent" her for meg.

Skrevet

Det er vel litt forskjellig, tror jeg.

Skrevet

Tror nok ikke at det er så mange som kjenner hverandre i virkeligheten heller, selv om det helt sikkert er noen også. Men det kan virke slik fordi de er venner/venninner på nettet. Mange snakker sammen på msn og andre chattekanaler.

Jeg kjenner stort sett ingen her, utenom nickene deres.

Skrevet

Det er nok ikke så mange som kjenner hverandre i RL her inne.

Noen fra Oslo (ikke så mange, tror jeg), og noen fra andre steder i landet.

Men det er mange her som "møtes" i tillegg på MSN, og da blir man jo kjent på en helt annen måte (selv om man kan opprettholde anonymiteten for det).

Skrevet

Det har vært arrangert noen dol-treff i RL (i alle fall i Oslo), men det begynner å bli ganske lenge siden, tror jeg.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har en følelse av at folk er ganske så godt spredt rundt i hele landet jeg.

Skrevet

Jeg tror ikke at man alltid får flere svar fordi man er "kjent", men har man vært her mye og lenge vet man hva folk gidder å svare på.

Skrevet

Neida det er et fåtall. Vi andre bare later som vi kjenner hverandre. ;)

Møtte forresten en doler på butikken her om dagen, så jeg kjenner noen i virkeligheten. Men vi bor langt fra Oslo da.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg betrakter meg selv som en A-kjendis her inne...

men det er kanskje ikke særlig mye å skryte av ;)

Skrevet

Jeg skal heller ikke begynn å ramse opp hvilke nick jeg syns er såkalt kjente. Jeg har vært her inne et par år nå og det er klart at jeg har et "nærere" forhold til en del nick enn andre. Men jeg "kjenner" ikke alle gjengangernick likevel.

Jeg er selv på maillinglisten og msn-listen til et par nick her og "kjenner" dem ganske godt etter hvert, men har aldri truffet noen dolere i rl.

Slikt kosemoseprat som papirtiger henviser til, ser jeg på som en naturlig følge av flere timer inne på et diskusjonssted. Ikke til å unngå at en blir såkalt kjent med og liker noen nick bedre enn andre og oppretter "kontakt".

Masse "" her, jeg hater egentlig å bruke "", så jeg unnskylder meg med det samme.

c",)

Gjest raleigh
Skrevet

De som blir etterlyst når de er borte tre dager regner jeg som kjente.

Jeg har vært borte i lange tider (nytt nick nå) og er ikke blitt etterlyst, så jeg er ikke kjent :-)

Skrevet

Jeg betrakter meg selv som en A-kjendis her inne...

men det er kanskje ikke særlig mye å skryte av ;)

*kosmemose*

Du er en kjendis i mine øyne, poppins.

c";)

*komme med eksempel*

Gjest trultemor25
Skrevet

De som blir etterlyst når de er borte tre dager regner jeg som kjente.

Jeg har vært borte i lange tider (nytt nick nå) og er ikke blitt etterlyst, så jeg er ikke kjent :-)

Hvorfor har du bytta nick?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...