Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest rosa 73
Skrevet

Neida det er et fåtall. Vi andre bare later som vi kjenner hverandre. ;)

Møtte forresten en doler på butikken her om dagen, så jeg kjenner noen i virkeligheten. Men vi bor langt fra Oslo da.

Men hvordan vet du at han/hun er doler? Tipser du andre om å være mde her? Er ikke poenget med å være anonym borte da? Eller er ikke det så viktig?

Selv snakker jeg aldri med noen om at jeg er med her. Det er fordi jeg vil fortsette å være anonym. Skriver jo både om familie og venner , så det er jo kjedelig hvis ikke man er anonym lenger...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

14

• flisa

13

• Åsemor

7

• Prozak

6

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

*kosmemose*

Du er en kjendis i mine øyne, poppins.

c";)

*komme med eksempel*

*kosemose enda mer*

Du er god du, du er kjendis i mine øyne og!

Forresten, lenge siden sist, alt vel med deg?

Gjest raleigh
Skrevet

Hvorfor har du bytta nick?

lei av dol, vil ikke være kjent her inne .........men klarer ikke hold meg helt borte :-)

kuttet også ned på det etter å ha fått noen sure kommentarer uten atj eg noen gang har støtt noen, merket også samtidig at jeg fikk mindre svar på de spørsmålene jeg la ut og da forsvinner jo vitsen med dol.

Skrevet

*kosemose enda mer*

Du er god du, du er kjendis i mine øyne og!

Forresten, lenge siden sist, alt vel med deg?

Hehehe, akkurat hva denne Freya sikter til, dette her gitt. Beklager Freya, for at vi kupper tråden.

Alt vel, her. Har kosemoset litt på besøk og kosemoset enda mer med mannen, om du skjønner.

c",)

Skrevet

Men hvordan vet du at han/hun er doler? Tipser du andre om å være mde her? Er ikke poenget med å være anonym borte da? Eller er ikke det så viktig?

Selv snakker jeg aldri med noen om at jeg er med her. Det er fordi jeg vil fortsette å være anonym. Skriver jo både om familie og venner , så det er jo kjedelig hvis ikke man er anonym lenger...

Jeg har aldri snakket med NOEN i mitt "virkelige liv" om doktoronline, før jeg fortalte det til sambo for halvannet år siden. Var liksom nødt da vi flyttet sammen og hadde pcene ved siden av hverandre. Har ikke lyst at folk jeg kjenner i det virkelige liv skal vite hva jeg skriver her inne, men skal ikke se bort fra at noen vet hvem jeg er allikevel.

Men jeg har vært på dol-treff en gang, og rett før det fant jeg ut at jeg bodde i samme by som en annen doler, og vi møttes og kjørte sammen til treffet. Har vært på besøk et par ganger, vinker når vi kjører forbi hverandre, og nå som jeg hadde fått baby ropte hun på meg på butikken for å hilse på og titte på den lille.

Skrevet

Jeg betrakter meg selv som en A-kjendis her inne...

men det er kanskje ikke særlig mye å skryte av ;)

Hehe... Joda!

Skrevet

Hehehe, akkurat hva denne Freya sikter til, dette her gitt. Beklager Freya, for at vi kupper tråden.

Alt vel, her. Har kosemoset litt på besøk og kosemoset enda mer med mannen, om du skjønner.

c",)

Fysj og fy, slutt med dette fjaseriet med en eneste gang! ;)

Skrevet

Fysj og fy, slutt med dette fjaseriet med en eneste gang! ;)

Kan ikke hjelpe for det.

*kosemose, kosemose*

c",)

Gjest rosa 73
Skrevet

Jeg har aldri snakket med NOEN i mitt "virkelige liv" om doktoronline, før jeg fortalte det til sambo for halvannet år siden. Var liksom nødt da vi flyttet sammen og hadde pcene ved siden av hverandre. Har ikke lyst at folk jeg kjenner i det virkelige liv skal vite hva jeg skriver her inne, men skal ikke se bort fra at noen vet hvem jeg er allikevel.

Men jeg har vært på dol-treff en gang, og rett før det fant jeg ut at jeg bodde i samme by som en annen doler, og vi møttes og kjørte sammen til treffet. Har vært på besøk et par ganger, vinker når vi kjører forbi hverandre, og nå som jeg hadde fått baby ropte hun på meg på butikken for å hilse på og titte på den lille.

Hva synes typen din om at du er med her da?

Må innrømme at jeg tror mannen min er veldig nysgjerrig på hva jegb driver med når jeg sitter her ved pc en... Han vet at jeg er innom her, og jeg tror han kanskje leser innlegg her selv for å finne ut hva jeg skriver om.... Er jo ikke vanskelig å kjenne igjen hvis man leser innleggene.

Hvorfor tror du det kan finnes flere som vet hvem du er? Fordi du skriver detaljer om deg selv som andre kan kjenne igjen?

Jeg opplevde en gang at jeg skrev et frustrert innlegg om noen venner. Så viste det seg at de også var på dol... De skjønte at innlegget var om dem... Håper bare ikke de skjønte at det var jeg som skrev det...

Fikk meg en støkk da? Skriver jo gjerne litt på spissen enkelte ganger fordi man er anonym. Ikke meningen at de "feile" folkene skal lese det og kjenne det igjen!

Skrevet

Kan ikke hjelpe for det.

*kosemose, kosemose*

c",)

Greit det, bare du ikke kaller meg "denne Freya". *snufs, føle seg utenfor*

Hehe.

Skrevet

Jeg tror ikke at man alltid får flere svar fordi man er "kjent", men har man vært her mye og lenge vet man hva folk gidder å svare på.

Det er jo en utrolig rar ting å gjøre -skrive noe og så vente på svar. Det må jo være tidenes mest kjedelige og langtekekkelige samtaler, også jeg som er så pratsjuk i RL - at jeg gidder!!! Ikke uten grunn at man ikke forteller alle og enhver dette. - hehe

Skrevet

Kjente nick er selvsagt nick som folk har sett og lagt merke til.

Jeg synes Dory (eller var det en annen) har et godt poeng. Det ER veldig mye kosemoseklemme-prat på DOL. Slikt burde de gjøre på meldinger-forumet.

Kanskje man må være veldig kjent for å tro at andre har noen interesse av å lese deres fyllevrøl..? Hvem vet.

*Kanskje man må være veldig kjent for å tro at andre har noen interesse av å lese deres fyllevrøl*

nei - man tenker ikke elelr tror noe som helst da - man bare skriver :)

Skrevet

Hva synes typen din om at du er med her da?

Må innrømme at jeg tror mannen min er veldig nysgjerrig på hva jegb driver med når jeg sitter her ved pc en... Han vet at jeg er innom her, og jeg tror han kanskje leser innlegg her selv for å finne ut hva jeg skriver om.... Er jo ikke vanskelig å kjenne igjen hvis man leser innleggene.

Hvorfor tror du det kan finnes flere som vet hvem du er? Fordi du skriver detaljer om deg selv som andre kan kjenne igjen?

Jeg opplevde en gang at jeg skrev et frustrert innlegg om noen venner. Så viste det seg at de også var på dol... De skjønte at innlegget var om dem... Håper bare ikke de skjønte at det var jeg som skrev det...

Fikk meg en støkk da? Skriver jo gjerne litt på spissen enkelte ganger fordi man er anonym. Ikke meningen at de "feile" folkene skal lese det og kjenne det igjen!

Grunnen til det er at jeg av og til har spurt om råd eller fortalt historier her, og skrevet nesten det samme på en mailingliste jeg har med "RL-folk".

Det er jo tross alt ganske mange innom her og leser, og siden nesetn alle jeg kjenner også er internet-addicted, så...

Men det er lenge siden jeg sluttet å legge ut om sexlivet mitt eller problemer med samboeren da. ;)

Skrevet

Det er jo en utrolig rar ting å gjøre -skrive noe og så vente på svar. Det må jo være tidenes mest kjedelige og langtekekkelige samtaler, også jeg som er så pratsjuk i RL - at jeg gidder!!! Ikke uten grunn at man ikke forteller alle og enhver dette. - hehe

P.S. Velkommen i galleriet, flisa. :)

Skrevet

Greit det, bare du ikke kaller meg "denne Freya". *snufs, føle seg utenfor*

Hehe.

Beklager! Freya.

Skrevet

P.S. Velkommen i galleriet, flisa. :)

*løper for å se*

Der var det kommet mange nye gitt! Og bildet av meg begynner å bli gammelt, jeg er jo full jo... ;)

Skrevet

Det er vel de som er her mye, og skriver mye. :)

Noen av oss chatter jo i tillegg på msn, og da blir en mer kjent med hverandre enn om man bare har et innlegg i ny og ne.

Innimellom skjer det jo også at vi faktisk møter noen vi har pratet med på dol eller msn :-p

*S*

Skrevet

*løper for å se*

Der var det kommet mange nye gitt! Og bildet av meg begynner å bli gammelt, jeg er jo full jo... ;)

Hihi, ja da må det nok være gammelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...