amber sun Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Stemmer det at de fleste som kjenner hverandre her inne er fra Oslo-området? Neida, vi er flere fra andre kanter av landet som kjenner hverandre, også 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hva synes typen din om at du er med her da? Må innrømme at jeg tror mannen min er veldig nysgjerrig på hva jegb driver med når jeg sitter her ved pc en... Han vet at jeg er innom her, og jeg tror han kanskje leser innlegg her selv for å finne ut hva jeg skriver om.... Er jo ikke vanskelig å kjenne igjen hvis man leser innleggene. Hvorfor tror du det kan finnes flere som vet hvem du er? Fordi du skriver detaljer om deg selv som andre kan kjenne igjen? Jeg opplevde en gang at jeg skrev et frustrert innlegg om noen venner. Så viste det seg at de også var på dol... De skjønte at innlegget var om dem... Håper bare ikke de skjønte at det var jeg som skrev det... Fikk meg en støkk da? Skriver jo gjerne litt på spissen enkelte ganger fordi man er anonym. Ikke meningen at de "feile" folkene skal lese det og kjenne det igjen! Hvorfor skal typer/ektemenn o.l.synes noe som helst om at man er med på et forum på nettet?? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 *løper for å se* Der var det kommet mange nye gitt! Og bildet av meg begynner å bli gammelt, jeg er jo full jo... Hvor er det galleriet dere snakker om?? 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hvor er det galleriet dere snakker om?? Det er et sted man kan legge ut bilde av seg selv, og se andre dolere som er med. Det er Bassisten som driver det, og man må ha vært aktiv på dol eller ranglere for å få være med i galleriet. Linken legges ikke ut på dol, men en får den hvis en sender bilde av seg selv, og et passord man vil bruke, til bassisten. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det er et sted man kan legge ut bilde av seg selv, og se andre dolere som er med. Det er Bassisten som driver det, og man må ha vært aktiv på dol eller ranglere for å få være med i galleriet. Linken legges ikke ut på dol, men en får den hvis en sender bilde av seg selv, og et passord man vil bruke, til bassisten. Og e-postadressen til Bassisten er: [email protected] 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Og e-postadressen til Bassisten er: [email protected] Ja. hehe det glemte jeg i farten. Bra du passer på, Gyda. 0 Siter
org Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har vært her i mange år (siden 1999, tror jeg), og skrevet maaange innlegg. Likevel er det vel fåtallet som har registrert min eksistens... :-) Og sant å si så gjør det meg ingen verdens ting. 0 Siter
Gjest rosa 73 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hvorfor skal typer/ektemenn o.l.synes noe som helst om at man er med på et forum på nettet?? Han er vel nysgjerrig på om jeg diskuterer noe som har med ham å gjøre... Det diskuteres jo så mye rart her inne. Helt uskyldig egentlig, men jeg skulle ønske jeg kunne være helt sikker på at han ikke leste hva jeg skrev... Jeg _vet_ jo ikke at han gjør det, men kan tenke meg det... 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ja. hehe det glemte jeg i farten. Bra du passer på, Gyda. Storesøster ser deg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det var ikke Dory som skrev det. Det var Dardy. Synes det ser ut som om de fleste får svar her, så jeg forstår ikke problemet. Selv kjenner jeg nesten ingen her i RL lenger, og jeg gjør i hvert fall ikke forskjell når jeg svarer folk. Jeg skjeller og smeller og skriver i alle retninger, og svarer på alle interessante anal- og shavespørsmål. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hehehe, akkurat hva denne Freya sikter til, dette her gitt. Beklager Freya, for at vi kupper tråden. Alt vel, her. Har kosemoset litt på besøk og kosemoset enda mer med mannen, om du skjønner. c",) Høres bra ut, vi får prates mer på msn en dag, så vi ikke kupper tråden helt 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Det var ikke Dory som skrev det. Det var Dardy. Synes det ser ut som om de fleste får svar her, så jeg forstår ikke problemet. Selv kjenner jeg nesten ingen her i RL lenger, og jeg gjør i hvert fall ikke forskjell når jeg svarer folk. Jeg skjeller og smeller og skriver i alle retninger, og svarer på alle interessante anal- og shavespørsmål. Ops, sorry, Dardy. My bad. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det er jo en utrolig rar ting å gjøre -skrive noe og så vente på svar. Det må jo være tidenes mest kjedelige og langtekekkelige samtaler, også jeg som er så pratsjuk i RL - at jeg gidder!!! Ikke uten grunn at man ikke forteller alle og enhver dette. - hehe Der var du ja. Hi hi, ganske morsomt med det galleriet da ) 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 P.S. Velkommen i galleriet, flisa. å _ - - er jeg der nå!? lenge siden jeg meldte meg på 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Der var du ja. Hi hi, ganske morsomt med det galleriet da ) ja. litt av ei "flis" .- .- .hihi - nå må jeg inn og glo 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Kjente nick er selvsagt nick som folk har sett og lagt merke til. Jeg synes Dory (eller var det en annen) har et godt poeng. Det ER veldig mye kosemoseklemme-prat på DOL. Slikt burde de gjøre på meldinger-forumet. Kanskje man må være veldig kjent for å tro at andre har noen interesse av å lese deres fyllevrøl..? Hvem vet. "Kanskje man må være veldig kjent for å tro at andre har noen interesse av å lese deres fyllevrøl" Nei, det holder med å innse ett enkelt faktum: Du leser det du vil lese, og lar være å lese resten. Det er så gjennomført dustete når folk skal klage på spredte forekomster av usakelig tullprat som ikke angår dem i det hele tatt. Et forum som dette er for mange en viss sosial greie også - la de få ha det, eller emigrer. "................................" 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg svarer på tråder jeg på ett eller plan finner interesante..:-) Jeg kjenner ingen her veldig godt, men jeg har møtt ei flere ganger, hu bor nedi gata og er veldig grei.. Når det er sagt skal jeg ikke legge skjul på at jeg husker og biter meg merke i forskjellige nicks og hva de mener. Jeg gjør meg også opp forestillinger om hvem jeg liker og ikke liker. Hvis noen som har vært greie og hjelpsomme mot meg, vil jeg selvsagt forsøke ditto. Det synes jeg er helt naturlig. Det er ikke dermed sagt at jeg automatisk er ubehagelig mot andre. Dog det hender jeg husker enkelte nicks som usympatiske, slitsomme og teite. Når det gjelder hvem som er "kjendiser" er vel det de fleste som er på ukentlig og oftere? Du og jeg, for eksempel? :-) 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Jeg svarer på tråder jeg på ett eller plan finner interesante..:-) Jeg kjenner ingen her veldig godt, men jeg har møtt ei flere ganger, hu bor nedi gata og er veldig grei.. Når det er sagt skal jeg ikke legge skjul på at jeg husker og biter meg merke i forskjellige nicks og hva de mener. Jeg gjør meg også opp forestillinger om hvem jeg liker og ikke liker. Hvis noen som har vært greie og hjelpsomme mot meg, vil jeg selvsagt forsøke ditto. Det synes jeg er helt naturlig. Det er ikke dermed sagt at jeg automatisk er ubehagelig mot andre. Dog det hender jeg husker enkelte nicks som usympatiske, slitsomme og teite. Når det gjelder hvem som er "kjendiser" er vel det de fleste som er på ukentlig og oftere? Du og jeg, for eksempel? :-) Hihi, ja, var jo seff det jeg fisket etter, da. Du och jag, Alfred! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hihi, ja, var jo seff det jeg fisket etter, da. Du och jag, Alfred! Jupp..;-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 ja. litt av ei "flis" .- .- .hihi - nå må jeg inn og glo Jeg ble utrolig overrasket da jeg så bildet av deg. Ikke vet jeg hvorfor;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.