Gjest papirtiger Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 "Kanskje man må være veldig kjent for å tro at andre har noen interesse av å lese deres fyllevrøl" Nei, det holder med å innse ett enkelt faktum: Du leser det du vil lese, og lar være å lese resten. Det er så gjennomført dustete når folk skal klage på spredte forekomster av usakelig tullprat som ikke angår dem i det hele tatt. Et forum som dette er for mange en viss sosial greie også - la de få ha det, eller emigrer. "................................" Ikke misforstå, vil for alt i verden ikke lest innlegg av deg og dine harempiker, men de opptar ofte 80% av trådlisten.... Finnes dessuten et eget forum for slikt - meldinger. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det er jo en utrolig rar ting å gjøre -skrive noe og så vente på svar. Det må jo være tidenes mest kjedelige og langtekekkelige samtaler, også jeg som er så pratsjuk i RL - at jeg gidder!!! Ikke uten grunn at man ikke forteller alle og enhver dette. - hehe Næmmen - så artig å se deg! ) Jeg tror sannelig min hatt jeg har sett bilde av deg her inne før, kan det stemme? I riktig gamle dager? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ikke misforstå, vil for alt i verden ikke lest innlegg av deg og dine harempiker, men de opptar ofte 80% av trådlisten.... Finnes dessuten et eget forum for slikt - meldinger. "kke misforstå, vil for alt i verden ikke lest innlegg av deg og dine harempiker, men de opptar ofte 80% av trådlisten...." Dakal. Syte litt mer? "Finnes dessuten et eget forum for slikt - meldinger." Meldinger er for personlige meldinger mellom brukere. Vis meg hvor i denne tråden det er mye av det. ".................................." 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 "kke misforstå, vil for alt i verden ikke lest innlegg av deg og dine harempiker, men de opptar ofte 80% av trådlisten...." Dakal. Syte litt mer? "Finnes dessuten et eget forum for slikt - meldinger." Meldinger er for personlige meldinger mellom brukere. Vis meg hvor i denne tråden det er mye av det. ".................................." Hehe..du snakker om sosial intelligens, mens du ikke forstår at det ikke er spesielt interessant for andre å lese andres småprat..jaja. En trådliste er som navnet tilsier, en liste over trådER. Og i trådlisten finner du mange eksempler Men siden du også er kjent nick, så vet jeg at du aldri gir deg. Så jeg avslutter her. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det er jo en utrolig rar ting å gjøre -skrive noe og så vente på svar. Det må jo være tidenes mest kjedelige og langtekekkelige samtaler, også jeg som er så pratsjuk i RL - at jeg gidder!!! Ikke uten grunn at man ikke forteller alle og enhver dette. - hehe HA-HA, strålende blanding av malerier på hjemmesiden din, flisa! Kombinasjonen av eggløsning og andor var hylende morsom :-D 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hehe..du snakker om sosial intelligens, mens du ikke forstår at det ikke er spesielt interessant for andre å lese andres småprat..jaja. En trådliste er som navnet tilsier, en liste over trådER. Og i trådlisten finner du mange eksempler Men siden du også er kjent nick, så vet jeg at du aldri gir deg. Så jeg avslutter her. "mens du ikke forstår at det ikke er spesielt interessant for andre å lese andres småprat" Det er vel ingen som inbiller seg det heller. Men det er noe ganske annet å forlange at alt en ikke interesserer seg for skal fjernes. Det er masse pjatt her mellom folk, og mesteparten interesserer meg ikke. Men jeg kunne ikke drømme om å gnåle som om jeg ikke hadde full valgfrihet til å lese eller ikke lese det jeg vil. "..............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hihi, ja, var jo seff det jeg fisket etter, da. Du och jag, Alfred! "Du och jag, Alfred!" Du...det derre gifteriet...det tror jag vi skiter i. (Jeg bare måtte :-) ".................................." 0 Siter
naiv Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har vært kjent her, men nå er jeg ikke en b-kjendis engang. :-( 0 Siter
bb71 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 jeg er kjendis - men mangler en fanclub. Og klubben skulle hete? Flisegjengen? Flisapostlene? Flisas venner? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Og klubben skulle hete? Flisegjengen? Flisapostlene? Flisas venner? Flisespikkerne. 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg ble utrolig overrasket da jeg så bildet av deg. Ikke vet jeg hvorfor;) Fordi du trodde jeg så spissere og slemmere ut ? 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Næmmen - så artig å se deg! ) Jeg tror sannelig min hatt jeg har sett bilde av deg her inne før, kan det stemme? I riktig gamle dager? jada - har vært der inne før - -men da var det på langt nær så mange. 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 HA-HA, strålende blanding av malerier på hjemmesiden din, flisa! Kombinasjonen av eggløsning og andor var hylende morsom :-D hihi 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Og klubben skulle hete? Flisegjengen? Flisapostlene? Flisas venner? FlisaDYRKERNE 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Fritjof Nansen og Thor Heyerdahl? Eller den som nekter å innordne seg DOL-tyrannenes velde? Øystein Sunde synger: Du Skal Ikke Komme Her Og Komme Her. Du Kommer Ikke Inn Med De Skoa Der. 0 Siter
Gjest Der traff du spikern på hodet. Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ikke misforstå, vil for alt i verden ikke lest innlegg av deg og dine harempiker, men de opptar ofte 80% av trådlisten.... Finnes dessuten et eget forum for slikt - meldinger. *LOL* *Applaus* 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 "Du och jag, Alfred!" Du...det derre gifteriet...det tror jag vi skiter i. (Jeg bare måtte :-) ".................................." Hehe, neeeeida, Prozak. Når skal bryllupet stå? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Fordi du trodde jeg så spissere og slemmere ut ? Jeg vet overhodet ikke hva jeg trodde;) 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har vært kjent her, men nå er jeg ikke en b-kjendis engang. :-( Hehe. Samme med meg. Og det enda jeg var kongen av DOL! *humrer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.