Dory Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Skrev Dory at hun ikke hadde kjent nick? Jeg har aldri skrevet det jeg...?? (Link?) Undrende hilsen fra 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Skrev Dory at hun ikke hadde kjent nick? Jeg har aldri skrevet det jeg...?? (Link?) Undrende hilsen fra Nei, jeg beklager. Det var Dardy som skrev det. Jeg bare blingset litt. Unnskyld. 0 Siter
Dory Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei, jeg beklager. Det var Dardy som skrev det. Jeg bare blingset litt. Unnskyld. Det går så bra:) Begynte å lure på om jeg skrev innlegg i søvne her;) Hehe. Vennlig hilsen, 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hehe. Samme med meg. Og det enda jeg var kongen av DOL! *humrer* Fikk han med seg videoopptaket av den svenske kvinnelige programlederen som feis på direktesendt TV? Videoen, med lyd og bilde, lå åpent ute på nettet i mange timer i går før det ble stoppet. Jeg har lagret det, og ler like godt hver gang jeg spiller det av. 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Det går så bra:) Begynte å lure på om jeg skrev innlegg i søvne her;) Hehe. Vennlig hilsen, Ja, man kan kanskje spekulere av og til. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Skrev Dory at hun ikke hadde kjent nick? Jeg har aldri skrevet det jeg...?? (Link?) Undrende hilsen fra Ja, jeg stusset også over det, men så leste jeg dette med feilkrediteringen! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Fikk han med seg videoopptaket av den svenske kvinnelige programlederen som feis på direktesendt TV? Videoen, med lyd og bilde, lå åpent ute på nettet i mange timer i går før det ble stoppet. Jeg har lagret det, og ler like godt hver gang jeg spiller det av. Jeg så den, men tenkte ikke på å lagre den! :-( 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg så den, men tenkte ikke på å lagre den! :-( Den var morsom. Hun lo jo så godt selv også. 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Fikk han med seg videoopptaket av den svenske kvinnelige programlederen som feis på direktesendt TV? Videoen, med lyd og bilde, lå åpent ute på nettet i mange timer i går før det ble stoppet. Jeg har lagret det, og ler like godt hver gang jeg spiller det av. Jada. Han så det. Og han lo meget godt han også. Og den var der for ikke så lenge siden. http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1349 Men stakkars dama! Det må jo ha vært vanvittig pinlig! Til og med han hadde kjent seg illle berørt i en slik situasjon. Og forteller slik manglende kontroll over lukkemuskelen noe hva hennes(programlederen, ikke Babette) seksuelle preferanser angår? 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Den var morsom. Hun lo jo så godt selv også. ja, he he, jeg så den flere ganger på rad, og lo like godt hver gang. Men jeg sparte altså ikke på den.... Du får sende den til meg en gang! *S* 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jada. Han så det. Og han lo meget godt han også. Og den var der for ikke så lenge siden. http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1349 Men stakkars dama! Det må jo ha vært vanvittig pinlig! Til og med han hadde kjent seg illle berørt i en slik situasjon. Og forteller slik manglende kontroll over lukkemuskelen noe hva hennes(programlederen, ikke Babette) seksuelle preferanser angår? Hehe, det forteller vel heller at hun spiste ertesuppe til lunsj og slappet av litt for tidlig da hun skulle avslutte sendinga. Men pinlig? Uten tvil. Mange vil for all framtid huske henne som hun som feis på direkten. Det blir som Oddvar Brå som brakk staven. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hehe, neeeeida, Prozak. Når skal bryllupet stå? Det er vel du som bestemmer det...jeg har ingenting jeg skulle sagt *sukk* ".................................." 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Det er vel du som bestemmer det...jeg har ingenting jeg skulle sagt *sukk* ".................................." Uff nei, du er ikke en sånn tøffel, vel? 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hehe, det forteller vel heller at hun spiste ertesuppe til lunsj og slappet av litt for tidlig da hun skulle avslutte sendinga. Men pinlig? Uten tvil. Mange vil for all framtid huske henne som hun som feis på direkten. Det blir som Oddvar Brå som brakk staven. Ja, tross alt, å sleppe ei bønne under eksamen, som stakkars Morten Jensen gjorde, blir bare småtteri i forhold:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Uff nei, du er ikke en sånn tøffel, vel? Ok *slår knyttneven i bordet* Kom her kjærring! Nå skal det giftes! :-) "..................................." 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Ok *slår knyttneven i bordet* Kom her kjærring! Nå skal det giftes! :-) "..................................." *fnis* Javel. 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg vet overhodet ikke hva jeg trodde;) Jeg trodde du var liten mørk og skarp... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg trodde du var liten mørk og skarp... Ja det var jeg også før i tiden;) Har ikke blitt så mye høyere, men rundere;) Hårfargen har endret seg fra det ene til det andre. Den var engang i tiden veldig mørk, men det er historie. I dag har jeg fått klippet håret knallkort og fått vekk alt som heter farge. Det som kom frem er hvitt. 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja det var jeg også før i tiden;) Har ikke blitt så mye høyere, men rundere;) Hårfargen har endret seg fra det ene til det andre. Den var engang i tiden veldig mørk, men det er historie. I dag har jeg fått klippet håret knallkort og fått vekk alt som heter farge. Det som kom frem er hvitt. hihi - - jeg har hvite, stive, krøllete hår så jeg farger og farger ja! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hihi - - jeg har hvite, stive, krøllete hår så jeg farger og farger ja! Du har da mørkt, glatt hår på bildet????????? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.