flisa Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du har da mørkt, glatt hår på bildet????????? Ja, farger det - mente at de hårstråene som er hvite og harde - de er også krøllete - napper dem. jeg blir liksomikke jevnt grå - -blir spettete. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja, farger det - mente at de hårstråene som er hvite og harde - de er også krøllete - napper dem. jeg blir liksomikke jevnt grå - -blir spettete. Bare vent, det blir jevnt etterhvert. Jeg har erfaring. Hvis jeg skulle plukke vekk de hvite hårene på hodet på meg så var jeg helt skallet;) 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Bare vent, det blir jevnt etterhvert. Jeg har erfaring. Hvis jeg skulle plukke vekk de hvite hårene på hodet på meg så var jeg helt skallet;) Ja, begynt eå bli helt sår i hodebunn - så jeg begynte å farge - hehe 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja, begynt eå bli helt sår i hodebunn - så jeg begynte å farge - hehe Det er over tyve år siden jeg var slik;) Må tilføye at jeg var veldig tidlig ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.