Gå til innhold

Litt uheldig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihihi...

Kanskje hvis hun ikke hadde reagert sånn selv, så hadde ingen lagt merke til det, evt. trodd det var en annen lyd? Eller kanskje ikke? Hihih... Promp er morsomt.

Gjest tulla med ulla
Skrevet

Mihihihihi :-)

Får bare opp feilmelding, jeg.

:(

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hihihi...

Kanskje hvis hun ikke hadde reagert sånn selv, så hadde ingen lagt merke til det, evt. trodd det var en annen lyd? Eller kanskje ikke? Hihih... Promp er morsomt.

jeg tror hun ihvertfall blir sittende stille på stolen til kamera er avslått for fremtiden :)

Skrevet

jeg tror hun ihvertfall blir sittende stille på stolen til kamera er avslått for fremtiden :)

Hihi, ja. Uff, så flaut da. Jeg hadde nok rødmet så hele tvskjermen lyste opp. :)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Hehehe stakkars! Bra hun tok det med godt humör ihvertfall:o)

Mista nikket
Skrevet

Det gjør jeg også

hare1365380455
Skrevet

Det gjør jeg også

Jeg fikk sett det før i dag, men nå kommer det opp feilmelding....

Gjest blame
Skrevet

Den var jo så morsom at det nesten er litt trist at du ikke fikk se den.. ler ennå, jeg.

Så hvis du vil, så kan jeg maile den til deg, fikk lastet ned fila i sted :)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Jeg fikk sett det før i dag, men nå kommer det opp feilmelding....

Hmmm ser ut som siden er fjernet. Vel vel, litt flaut for programlederen at det ble spredd på nettet men, artig læll :)

hare1365380455
Skrevet

Hmmm ser ut som siden er fjernet. Vel vel, litt flaut for programlederen at det ble spredd på nettet men, artig læll :)

Ja, det har nok blitt slettet.

Skrevet

Fjerting er forbausende ofte morsomt,hehe.

En skikkelig fresh liten damepromp var det også :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvorfor virker ikke linken hos meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...