Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne delen av teksten har jeg sansen for:

"You'll be sexy in your socks"

ohhh yeah baby....

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

21

• amber sun

16

• morsan

9

• hare1365380455

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*lol*...det ante meg hva som ventet meg på bildet nr. 2.

Slik er det når man blir gammel (gammel gris)

Hvem er det som sier du er gammel?

Skrevet

Hvem er det som sier du er gammel?

Hehe, alt er realtivt vet du, men det bare ER slik, selv om hode sier noe annet:-)

Skrevet

Hehe, alt er realtivt vet du, men det bare ER slik, selv om hode sier noe annet:-)

Vel, etter hva jeg husker skrev du alderen din i en tråd på åpent for ikke så altfor lenge siden. Jeg syns det er en ganske så bra alder. ;)

Skrevet

Vel, etter hva jeg husker skrev du alderen din i en tråd på åpent for ikke så altfor lenge siden. Jeg syns det er en ganske så bra alder. ;)

Hmmm, kanskje jeg ikke snakket sant?....men jeg pleier da det også...

Men jeg er i min beste alder:-)

Skrevet

Hmmm, kanskje jeg ikke snakket sant?....men jeg pleier da det også...

Men jeg er i min beste alder:-)

Akkurat som Karlsson på Taket! :-)

Annonse

Skrevet

Akkurat som Karlsson på Taket! :-)

Hehe, ja kanskje ligner litt på han:-)

Skrevet

Hehe, ja kanskje ligner litt på han:-)

*S*

Får egentlig ikke håpe det, da! ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nesj - han er bare en ungdom. tre-fire år yngre enn meg:)

Skrevet

*S*

Får egentlig ikke håpe det, da! ;-)

Jammen, er ikke han kjekk da?

Skrevet

*lol*...det ante meg hva som ventet meg på bildet nr. 2.

Slik er det når man blir gammel (gammel gris)

men du syns bilde 1 lignet eller? :)

Annonse

Skrevet

Så spennende. Driver du på heltid?

Nei - bare under press, sterkt press på fritiden.

Skrevet

Hehe, det jeg sa, en kjekk mann, ligner på meg han der.

Hmmm. Det høres ikke bra ut. Karlsom på Taket i bare sokkene frister ikke så mye som en veltrent motorsyklist...

Skrevet

Hmmm. Det høres ikke bra ut. Karlsom på Taket i bare sokkene frister ikke så mye som en veltrent motorsyklist...

*S*

Skrevet

men du syns bilde 1 lignet eller? :)

Ligner? Hmm, vet ikke helt hva jeg skal svare på det. Noe kan ligne kanskje, da jeg var i 20-årene, hvis godviljen legges til.

Men jeg tror at Nolte-gubben var kjekkere enn meg da han var ung og at jeg er kjekkere enn han nå, etter bilde nr. 2 å dømme, hehe.

Skrevet

Hehe, du har nok et poeng der. Joda jeg er nok noe mer trent enn Karlson på taket, og sikkkert litt mer fast i fisken også. Men tøff er han da:-)

Skrevet

Hehe, du har nok et poeng der. Joda jeg er nok noe mer trent enn Karlson på taket, og sikkkert litt mer fast i fisken også. Men tøff er han da:-)

Phu, nå ble jeg lettet! Fasongen til Hr. Karlsson er ikke akkurat noe å tenne på...

Men tøff? Jeg husker ham som slem og syntest veldig synd på Lillebror da jeg var barn.

Skrevet

Nei - bare under press, sterkt press på fritiden.

Eget press, håper jeg.

Jeg er gift med en forfatter (som også har jobb ved siden av), og hvis jeg forstår deg rett så skjønner jeg litt hvordan du har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...