Gjest engel 49+ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 A Bottle Of Wine For all of us who are married, were married, wish you were married, or wish you weren't married, this is something to smile about the next time you open a bottle of wine: Sally was driving home from one of her business trips in Northern Arizona when she saw an elderly Navajo woman walking on the side of the road. As the trip was a long and quiet one, she stopped the car and asked the Navajo woman if she would like a ride. With a silent nod of thanks, the woman got into the car. Resuming the journey, Sally tried in vain to make a bit of small talk with the Navajo woman. The old woman just sat silently, looking intently at everything she saw, studying every little detail, until she noticed a brown bag on the seat next to Sally. "What's in the bag?" asked the old woman. Sally looked down at the brown bag and said, "It's a bottle of wine. I got it for my husband." The Navajo woman was silent for another moment or two. Then speaking with the quiet wisdom of an elder, she said, "Good trade." 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hihi "no nick today my nick has gone away" .... fritt etter Herman Hermits?? 0 Siter
Moraki Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 "no nick today my nick has gone away" .... fritt etter Herman Hermits?? Jeg skjønte den ikke :-( *idiot* 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg skjønte den ikke :-( *idiot* hmmm... Er du mann kanskje, jeg husker ikke hva du er...? Men isåfall kan det være forklaringen 0 Siter
Moraki Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 hmmm... Er du mann kanskje, jeg husker ikke hva du er...? Men isåfall kan det være forklaringen Nei jeg er kvinne.. Jeg er bare utrolig sliten i dag..finner fortsatt ingen løsning på det der :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 hmmm... Er du mann kanskje, jeg husker ikke hva du er...? Men isåfall kan det være forklaringen Hun er for ung. Ha'kke hørt den sangen hun vet du ) 0 Siter
Moraki Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hun er for ung. Ha'kke hørt den sangen hun vet du ) Jeg er ikke spesielt ung, men takk for komplimentet :-) Hvilken sang? Det går ikke an å svare da, istden for å tulle sånn? 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg er ikke spesielt ung, men takk for komplimentet :-) Hvilken sang? Det går ikke an å svare da, istden for å tulle sånn? De snakker vel om Herman's Hermits "No milk today". 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 De snakker vel om Herman's Hermits "No milk today". jammen det var historien han ikke forsto, vel???? (den også) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 jammen det var historien han ikke forsto, vel???? (den også) (hun, ikke 'han' !!) 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 jammen det var historien han ikke forsto, vel???? (den også) Å, var det det... Poenget med historien var vel at indianerkvinnen trodde at den andre dama hadde byttet ektemannen med en flaske vin. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 "no nick today my nick has gone away" .... fritt etter Herman Hermits?? M-hm Den er så fiiin. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 M-hm Den er så fiiin. hmm.. er du gammel nok til å huske den, eller har den 'gått i reprise'? Forresten, det var mange som ikke skjønte refrenget (no milk) ... hva sammenhengen var lissom.. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hmm.. er du gammel nok til å huske den, eller har den 'gått i reprise'? Forresten, det var mange som ikke skjønte refrenget (no milk) ... hva sammenhengen var lissom.. Gammel nok og gammel nok... Jeg ble født i 1975, men foreldrene mine hadde denne og mange andre fine "gamle" slagere på plate. Hørt den en del i radio/tv og, da. No milk today, my love has gone away - han skulle vel ikke ha melk denne dagen da (dermed satte han ikke ut den tomme melkeflasken på trappa slik at melkemannen kunne ta den og sette tilbake en ny) - i og med at han var syk av kjærlighetssorg og alt bare kunne være det samma Er det ikke det han mener, da? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gammel nok og gammel nok... Jeg ble født i 1975, men foreldrene mine hadde denne og mange andre fine "gamle" slagere på plate. Hørt den en del i radio/tv og, da. No milk today, my love has gone away - han skulle vel ikke ha melk denne dagen da (dermed satte han ikke ut den tomme melkeflasken på trappa slik at melkemannen kunne ta den og sette tilbake en ny) - i og med at han var syk av kjærlighetssorg og alt bare kunne være det samma Er det ikke det han mener, da? Jepp. Noe sånt. (Jeg troddde det var hjemme hos dama, at dama var reist bort, og hun hadde lagt ut beskejd. Men din tolkning høres overbevisende ut) Folk var ikke så gode i engelsk før, eller så visste de ikke om melkemannen. Da falt jo hele vitsen med tittelen bort.... 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jepp. Noe sånt. (Jeg troddde det var hjemme hos dama, at dama var reist bort, og hun hadde lagt ut beskejd. Men din tolkning høres overbevisende ut) Folk var ikke så gode i engelsk før, eller så visste de ikke om melkemannen. Da falt jo hele vitsen med tittelen bort.... Da jeg var mindre og ikke skjønte så mye engelsk, trodde jeg det var en tøysesang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.