Line Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg er HELT grønn når det gjelder fiskemiddager, men nå har jeg vært på Lidl og blitt fristet av uerfiletene deres... Hvordan tilbereder jeg dem? Serveres med potet og......? Litt inspirert av ørrettråden til Lillemus 0 Siter
Gjest beinløs Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tilberedning kan jeg ikke hjelpe deg med bortsett fra den vanlige måten. Damp den, eller trekk den i kokende vann. Vi hadde endel uer til middag i min barndom. Det var en plage med alle beina, så rens den skikkelig først. 0 Siter
Line Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Tilberedning kan jeg ikke hjelpe deg med bortsett fra den vanlige måten. Damp den, eller trekk den i kokende vann. Vi hadde endel uer til middag i min barndom. Det var en plage med alle beina, så rens den skikkelig først. Meeen... er ikke fileter beinløse? Trodde det jeg :-o I motsatt fall kan det hende at de blir liggende i fryseren til de er klare for å kastes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.