spadilje Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Kjære alle dolere! Min venninne er i en fortvilet situasjon (hun har vært utro) og jeg vil så gjerne hjelpe. Husker å ha lest et fantastisk innlegg her på dol om et par som hadde jobbet seg gjennom det, og som hadde et bedre forhold enn noensinne. Noen som skjønner hva jeg mener og som har en link? På forhånd tusen takk! 0 Siter
Gjest kovac... Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Vet ikke hvilket du mener, men en med nicket Trissie, har skrevet mange bra innlegg og svar under samliv som går på utroskap. Søk på nicket hennes du så får du nok noen tips du kan gi til din venninne... 0 Siter
spadilje Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Vet ikke hvilket du mener, men en med nicket Trissie, har skrevet mange bra innlegg og svar under samliv som går på utroskap. Søk på nicket hennes du så får du nok noen tips du kan gi til din venninne... Takk for svar! Skal sjekke det ut. Tror dog det var av en mann det jeg leste. Haw.. ett eller annet. 0 Siter
petter smart Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Takk for svar! Skal sjekke det ut. Tror dog det var av en mann det jeg leste. Haw.. ett eller annet. Hawkind? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.