Gjest kokka cuisine Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Har du erfa med å fryse ned hjemmelaga karbonader? Noen tips? Tinetid=? Og vhordan bruker du dem etterpå? Er det godt kaldt? Eller må man varme dem i saus? Takknmelig for alle knep her! 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Karbonader er supre å fryse, de. Det går så bra, så. Bare tin dem i kjøleskapet før du skal ha dem, evt. kan du tine dem raskere i en gryte e.l. De er også kjempegode å ha til kveldsmat, med masse løk til. Karbonadesmørbrød ... mmm. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Fryser ofte ned hjemmelagde karbonader jeg. Når jeg først steiker karbonader er det greit med en real posjon. Langtiner dem i kjøleskap fra kvelden før jeg skal servere dem eller noen timer på kjøkkenbenken samme dag. Legg dem da utover pakket inn i all.folie (jeg fryser dem gjerne i all.folie.) Lettvint å varme dem opp i steikovnen i folien. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Karbonadesmørbrød er jo kjempegodt! Nam! Legger de i kjøleskapet samme morgen og har de på kjøkkenbenken ca. en time før bruk. Ikke som en klump, de må ligge fra hverandre på benken. Uff, nå ble jeg sulten ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.