Åsemor Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Heter kanskje ikke sang... Hvilket musikkstykke? Reklame på animal planet, hvor de snakker om store dyr tror jeg, er vel også der en krokodille glefser etter en gnu eller noe. Musikken er litt sånn bombastisk og jeg tenker på beethoven, men behøver selvsagt ikke være det... Noen som vet? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Denne..? Vill gjetting her nå, men digger det stykket, og mener å huske jeg hørte det på animal planet her om dagen. http://www.kjentfolk.no/komikere/ali/ 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Denne..? Vill gjetting her nå, men digger det stykket, og mener å huske jeg hørte det på animal planet her om dagen. http://www.kjentfolk.no/komikere/ali/ Ja, akkurat den ja. Komponist og tittel? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Den er fra Romeo og Jule av...uhm...Prokovjev, tror jeg. Utrolig bra stykke. "................................" 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ja, akkurat den ja. Komponist og tittel? Stykket heter "Montagues and Capulets" og er fra "Romeo og Julie" av Prokofiev. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Stykket heter "Montagues and Capulets" og er fra "Romeo og Julie" av Prokofiev. Hah! Jeg var rett før deg (bortsett fra stavefeilen)! :-) "..................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Stykket heter "Montagues and Capulets" og er fra "Romeo og Julie" av Prokofiev. Takker og bukker og hjelper tilbake. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hah! Jeg var rett før deg (bortsett fra stavefeilen)! :-) "..................................." Pøh, jeg linka til og med! *såblædiblædiblææ* :-P 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Pøh, jeg linka til og med! *såblædiblædiblææ* :-P Linker er for kvinner, homser og sengevætere, så! *rekke tunge og tørke sikkel* "..................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Linker er for kvinner, homser og sengevætere, så! *rekke tunge og tørke sikkel* "..................................." Noe for enhver, med andre ord ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Noe for enhver, med andre ord ;-) Men ikke for meg :-( :-) "................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Men ikke for meg :-( :-) "................................." Nei, du er såvisst verken Gud eller hvermann! :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nei, du er såvisst verken Gud eller hvermann! :-) Sant, sant :-) ".............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.