Gjest Hva mener du? Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 http://www.liquidgeneration.com/blog/2004/05/lindsay-lohans-breast-implants-lindsay.html Jeg trodde ikke at man hadde lov til å få brystimplantater når man var så ung.... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ting er vel litt annerledes i USA... 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Foreldrene hennes burde vært hengt etter øyelokkene og truet til å blunke. "..................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ting er vel litt annerledes i USA... Puh, tremenningen til dattera mi fikk silikon både i puppene og i overleppa da hun var 17. Og det var det virkelig i Norge. Ikke at jeg forsvarer det altså for jeg fikk helt sjokk og kunne aldri gitt dattera mi det som presang. De to er nemlig like gamle. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Puh, tremenningen til dattera mi fikk silikon både i puppene og i overleppa da hun var 17. Og det var det virkelig i Norge. Ikke at jeg forsvarer det altså for jeg fikk helt sjokk og kunne aldri gitt dattera mi det som presang. De to er nemlig like gamle. Er ikke det ren og skjær hjernedød galskap, da? Man er da for svarte ikke ferdig utvokst når man er 17, og man skal da ikke gjøre store unødvendige inngrep på en kropp som fortsatt er i utvikling? "..................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Er ikke det ren og skjær hjernedød galskap, da? Man er da for svarte ikke ferdig utvokst når man er 17, og man skal da ikke gjøre store unødvendige inngrep på en kropp som fortsatt er i utvikling? "..................................." Helt enig jeg. Holdt på å daue da jeg hørte det, nesten flaut å si at man er i familie med noen som finner på å gi dattera si det i presang ) 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Helt enig jeg. Holdt på å daue da jeg hørte det, nesten flaut å si at man er i familie med noen som finner på å gi dattera si det i presang ) Ja, foreldrene skulle vært bundet fast på doskålen og tvunget til å bruke sandpapir i stedet for dopapir. "....................................." 0 Siter
ariadne Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Foreldrene hennes burde vært hengt etter øyelokkene og truet til å blunke. "..................................." Det heter å henges opp etter øyelokkene og killes under beina til de bluker! 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det heter å henges opp etter øyelokkene og killes under beina til de bluker! Heter og heter, fru Blom. Uansett hvordan man organiserer detaljene, så er det sikkert ikke noe dans på roser :-) ".................................." 0 Siter
ariadne Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Heter og heter, fru Blom. Uansett hvordan man organiserer detaljene, så er det sikkert ikke noe dans på roser :-) ".................................." Hardt, men effektivt. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Puh, tremenningen til dattera mi fikk silikon både i puppene og i overleppa da hun var 17. Og det var det virkelig i Norge. Ikke at jeg forsvarer det altså for jeg fikk helt sjokk og kunne aldri gitt dattera mi det som presang. De to er nemlig like gamle. 18-års grensen i Norge kom nylig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 18-års grensen i Norge kom nylig. For å være helt ærlig synes jeg den burde ha vært minst 25 år og dessuten synes jeg man bare burde anbefalt silikonbryst til kvinner som er ferdige med å føde unger. Men det er min mening da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.