Gå til innhold

Silikon når man er 17?

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Ting er vel litt annerledes i USA...

Skrevet

Foreldrene hennes burde vært hengt etter øyelokkene og truet til å blunke.

"..................................."

Skrevet

Ting er vel litt annerledes i USA...

Puh, tremenningen til dattera mi fikk silikon både i puppene og i overleppa da hun var 17. Og det var det virkelig i Norge.

Ikke at jeg forsvarer det altså for jeg fikk helt sjokk og kunne aldri gitt dattera mi det som presang. De to er nemlig like gamle.

Skrevet

Puh, tremenningen til dattera mi fikk silikon både i puppene og i overleppa da hun var 17. Og det var det virkelig i Norge.

Ikke at jeg forsvarer det altså for jeg fikk helt sjokk og kunne aldri gitt dattera mi det som presang. De to er nemlig like gamle.

Er ikke det ren og skjær hjernedød galskap, da? Man er da for svarte ikke ferdig utvokst når man er 17, og man skal da ikke gjøre store unødvendige inngrep på en kropp som fortsatt er i utvikling?

Skrevet

Er ikke det ren og skjær hjernedød galskap, da? Man er da for svarte ikke ferdig utvokst når man er 17, og man skal da ikke gjøre store unødvendige inngrep på en kropp som fortsatt er i utvikling?

Helt enig jeg. Holdt på å daue da jeg hørte det, nesten flaut å si at man er i familie med noen som finner på å gi dattera si det i presang :o)

Skrevet

Helt enig jeg. Holdt på å daue da jeg hørte det, nesten flaut å si at man er i familie med noen som finner på å gi dattera si det i presang :o)

Ja, foreldrene skulle vært bundet fast på doskålen og tvunget til å bruke sandpapir i stedet for dopapir.

"....................................."

Skrevet

Foreldrene hennes burde vært hengt etter øyelokkene og truet til å blunke.

Det heter å henges opp etter øyelokkene og killes under beina til de bluker! :)

Skrevet

Det heter å henges opp etter øyelokkene og killes under beina til de bluker! :)

Heter og heter, fru Blom. Uansett hvordan man organiserer detaljene, så er det sikkert ikke noe dans på roser :-)

".................................."

Skrevet

Heter og heter, fru Blom. Uansett hvordan man organiserer detaljene, så er det sikkert ikke noe dans på roser :-)

".................................."

:) Hardt, men effektivt.

Gjest papirtiger
Skrevet

18-års grensen i Norge kom nylig.

Skrevet

18-års grensen i Norge kom nylig.

For å være helt ærlig synes jeg den burde ha vært minst 25 år og dessuten synes jeg man bare burde anbefalt silikonbryst til kvinner som er ferdige med å føde unger. Men det er min mening da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...