Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sender de første episode, og sender videre fra begynnelsen utover sommeren!! :D

Skrevet

Og Sossen Krohg skulle sitte klistret, hørte jeg på Petremorgen ;-)

Skrevet

Da det startet opp prøvde jeg, flere ganger, å se en hel episode. Jeg lyktes ikke. :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg syntes det var gøy de skulle sendes..!

Begynte ikke å se på før langt ut i 2001 eller noe,og gleder meg til å få begynnelsen:-)

Skrevet

Og Sossen Krohg skulle sitte klistret, hørte jeg på Petremorgen ;-)

Hvilket årstall er første episode egentlig fra?

Skrevet

Jeg syntes det var gøy de skulle sendes..!

Begynte ikke å se på før langt ut i 2001 eller noe,og gleder meg til å få begynnelsen:-)

Vi prøvde i stad å finne ut når vi begynte å følge med, men husker ikke.

Hvor lenge har det gått? Jeg trodde de hadde 10-års jubileum her for en stund siden, men sambo mener det var 5 år... Jeg er ikke sikker lenger, men kan ikke huske når jeg begynte å se.

Skrevet

Da det startet opp prøvde jeg, flere ganger, å se en hel episode. Jeg lyktes ikke. :)

Har prøvd noen ganger jeg også, men aldri lyktes.

Derimot har jeg klart å bli hekta på det meste annet av skit.. så jeg vet ikke jeg, er det noe med meg (oss) eller med Cæsar?

;-)

Skrevet

Har prøvd noen ganger jeg også, men aldri lyktes.

Derimot har jeg klart å bli hekta på det meste annet av skit.. så jeg vet ikke jeg, er det noe med meg (oss) eller med Cæsar?

;-)

Jeg tror helt klart det er noe med Hotell Cæsar. Og muligens også med oss... :)

Skrevet

Hvilket årstall er første episode egentlig fra?

Første episode ble sendt høsten 1998. Juni og Astrid er vel de eneste fra originalbesetningen. Morsomt å se de igjen. :)

Skrevet

Vi prøvde i stad å finne ut når vi begynte å følge med, men husker ikke.

Hvor lenge har det gått? Jeg trodde de hadde 10-års jubileum her for en stund siden, men sambo mener det var 5 år... Jeg er ikke sikker lenger, men kan ikke huske når jeg begynte å se.

Hotel Cæsar begynte å sende høsten 1998.

De sendte i fjor høst episode nr 1000.

http://www.geocities.com/absolutthotelcaesar/

Gjest dusteinfo
Skrevet

Og hvorfor skulle vi som ikke følger med på Cæsar interessere oss for det?

Skrevet

Og hvorfor skulle vi som ikke følger med på Cæsar interessere oss for det?

For da kunne dere begynne å følge med nå selvfølgelig...!!

Skrevet

For da kunne dere begynne å følge med nå selvfølgelig...!!

Takk, men nei takk :-)

Hvorfor skal man begynne å røyke når man er over fjortis-alderen? Det er omtrent like dumt som å begynne å se på Hotell Cæsar når man har klart å la være å bli avhengig av mølet... ;-)

Skrevet

Har ennå ikke sett en eneste episode - og det er jeg stolt av.

Gjest følger ikke med
Skrevet

Fint du sa ifra, så vet jeg hvilken kanal jeg bør holde meg unna i sommer. Har ikke sett en eneste episode og kommer heller ikke til å gjøre det.

Noen venner av meg har en katt de har kalt Cæsar. Jeg spøker med at den må da hete Hotell til fornavn, for de er tv-slaver til tusen. :-)

Skrevet

Vi som ikke følger med på det er kanskje ikke interessert i det i det hele tatt? Der er kanskje derfor vi ikke følger med på det???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...