amber sun Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Dagen FU er enkel: Hva liker du/pleier du å drive med om kveldene når du er på ferie? Altså, dersom dere ikke er ute på noe, men er i feriehuset, på hytta o.l. de fleste kveldene. Jeg pleier alltid å ha med masse lesestoff, både paperbacks og magasiner. Det blir som regel mye lesing. I tillegg skriver jeg litt om ferien, litt sånn reisebokaktig, for det er kjekt å se tilbake på i ettertid. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Er jeg alene liker jeg å sitte ute å lese litt, gjerne ha med masse telys og ting ut.. Er jeg sammen med noen liker jeg sammen med noen liker jeg å skravle, spise gode ting, og spille spill. Noe av det koseligste er å sitte sent og ølle med noen som KAN spille, f.eks gitar. Det er kjekt:-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Sitter på terrassen og ser på brygge og båtlivet (er på campingvogna mange uker om sommeren og plass i første rekke),strikker, leser, ser på TV (bare litt, og kun om været er dårlig, ellers er jeg ute), går tur, kveldsbad i sjøen, prater med familien og spiller yatzy. Synes aldri det er vanselig å ha noe å gjøre. Er 2 mnd. uten pc. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Sitter på terrassen og ser på brygge og båtlivet (er på campingvogna mange uker om sommeren og plass i første rekke),strikker, leser, ser på TV (bare litt, og kun om været er dårlig, ellers er jeg ute), går tur, kveldsbad i sjøen, prater med familien og spiller yatzy. Synes aldri det er vanselig å ha noe å gjøre. Er 2 mnd. uten pc. Glemte grilling og Fredrikstadpilsen :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nå er det lenge siden jeg har vært på ferie... Men jeg er veldig glad i å lese bøker (krim)! Og så er det koselig å grille! Om vi er på besøk hos familie blir det prating, og så går vi gjerne en tur på butikken om kvelden og snoper litt. 0 Siter
bb71 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Spise og for det meste: drikke vin! Spille spill også forresten, ikke alene da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Spørs jo helt hvem jeg er sammen med. Om det bare er meg og mannen min etter at barna har lagt seg, blir vi gjerne sittende ute og lese til det blir for mørkt. Gjerne med en øl, en drink eller litt vin.. Hadde det ikke vært for barna (eller vi er sammen med besteforeldre) ville vi kanskje gått en tur eller dratt ut med båten og kanskje fisket. 0 Siter
Kvinna Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nå skulle Malun vært her nå! "Nå starter sommerferien, og da skal vi .... -innlegget" hennes fra i fjor var ubetalelig! Vi leser, går tur, det hender jeg får tvunget sambo med på en runde backgammon, se på tv, griller, drikker litt vin på terrassen feks :-) 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg liker å gjøre minst mulig. Å ølle, spise god mat og skravle med folk jeg liker holder i massevis. Da trives jeg:-) 0 Siter
annegunn Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Lage god mat Drikke god vin Gå en kveldstur Spille kort med samboeren og/eller jentungen Ta en bit ost og enda et vinglass Ta et kveldsbad i bassenget Og om jeg ennå er i form; lese litt, men det er visst slett ikke hver kveld. 0 Siter
muriel Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nå skulle Malun vært her nå! "Nå starter sommerferien, og da skal vi .... -innlegget" hennes fra i fjor var ubetalelig! Vi leser, går tur, det hender jeg får tvunget sambo med på en runde backgammon, se på tv, griller, drikker litt vin på terrassen feks :-) Savner malun, jeg.. 0 Siter
annegunn Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nå skulle Malun vært her nå! "Nå starter sommerferien, og da skal vi .... -innlegget" hennes fra i fjor var ubetalelig! Vi leser, går tur, det hender jeg får tvunget sambo med på en runde backgammon, se på tv, griller, drikker litt vin på terrassen feks :-) Leter desperat mens forfattersøket fremdeles finnes... Er det dette? http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2170106 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Lese bøker som ikke er fag, masse bøker, med god samvittighet:) Lage mat. Spille brettspill. Slappe av med en god film eller tre. 0 Siter
Kvinna Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Leter desperat mens forfattersøket fremdeles finnes... Er det dette? http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2170106 Jaaaa! :-) DET er det! Malun! Kom tilbake! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Leter desperat mens forfattersøket fremdeles finnes... Er det dette? http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2170106 Det tror jeg nok det er, ja! Her var det jo litt av hvert. 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nå kom suget etter sommerferie for fullt... Ferierer i campingvogn og har vært på samme sted i mange år. Kjenner derfor mange mennesker fra tidligere som vi tilbringer mye tid sammen med. Kveldene brukes til å innta god mat og drikke, snakke med venner og kjente, gå en tur på byen, ta et kveldsbad i bassenget, se tv, gå kveldstur hånd i hånd, sitte ute å nyte varme sommerkvelder. Åhåhåh som jeg gleder meg til å komme på sørlandet. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Griller og drikker vin, det består min ferie av. I disse eksamenstidene blir det lite vin, sist gang var.. ok sist gang var fredag men det føles lengre ut, da eksamenslesingdager (oi nytt ord!) er lange. Ellers leser jeg blader, går turer, og ikke minst soler jeg meg mens jeg hører på minidisken, og drikker eh...vin. Herlig! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Er vi på hytta på fjellet går det mye i lesing og avslapping, og endel spillturneringer mellom meg og samboer. Er vi hjemme er det ofte grilling eller rekespising på verandaen, ofte med ett glass vin til. Samboer har alltid mye og gjøre i ferien, så da benytter jeg tiden til lesing, eller jeg har besøk av gode venner og bare slarver og koser oss, gjerne med god mat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.