Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg ble oppringt av en gift mann som jeg har hatt et sexuelt forhold til. Vi avtalte at han kommer til meg onsdagmorgen for da er jeg hjemme, og han kommer til meg på vei fra jobb. Da er det mange måneder siden siste gang, og slik liker vi å ha det. Han og kona har ikke sexuell omgang mer, men de har ikke planer om å skilles. Det er lenge siden jeg har hatt sex så det passer meg utmerket. 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 .....ikke sjokkert over slett moral, men en smule overrasket over hvor naiv det går an å bli....tror du virkelig ikke han har sex med kona si...? 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 .....ikke sjokkert over slett moral, men en smule overrasket over hvor naiv det går an å bli....tror du virkelig ikke han har sex med kona si...? Jeg er helt sikker på at han har sex med kona si innimellom, men jeg bryr meg ikke om det. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nei, sjokkert er jeg ikke. Men hvorfor skriver du det her? Vil du se hvilke reaksjoner du får? 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 .....ikke sjokkert over slett moral, men en smule overrasket over hvor naiv det går an å bli....tror du virkelig ikke han har sex med kona si...? dvs. jeg er helt sikker på at han har sex med kona si eller noen andre innimellom. Det har jeg også så det er greit for meg. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nei, sjokkert er jeg ikke. Men hvorfor skriver du det her? Vil du se hvilke reaksjoner du får? Ja 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 .....ikke sjokkert over slett moral, men en smule overrasket over hvor naiv det går an å bli....tror du virkelig ikke han har sex med kona si...? Hehe, jeg tenkte nøyaktig det samme. *sjokkert* 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Single mennesker vet at dette er ganske vanlig, gifte mennesker vil helst slippe å tro på det. Skjønner ikke at ikke konene får en mistanke jeg. Jeg har hatt en utro mann og jeg skjønte det ganske kjapt. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Single mennesker vet at dette er ganske vanlig, gifte mennesker vil helst slippe å tro på det. Skjønner ikke at ikke konene får en mistanke jeg. Jeg har hatt en utro mann og jeg skjønte det ganske kjapt. Jeg aner ikke hva hans kone har mistanke om, og for å være ærlig det får være en sak mellom dem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg aner ikke hva hans kone har mistanke om, og for å være ærlig det får være en sak mellom dem. Helt enig ) 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Kos deg. Takk, det gjør jeg helt sikkert. Sex er godt;) 0 Siter
muriel Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Sjokkerer gjør du vel kanskje ikke, men du virker som 1. Ei skikkelig egoistisk megge, som gir faen i hun som blir holdt for narr, eller 2. Ei dum ku. Tenk at du tror på ham!! Du har selvfølgelig snakka med hun som faktisk er gift med drittstøvelen og spurt om det er sant som han sier (den stakkars, seksuelt frustrerte "mannen") at de ikke har hatt sex på så og så lenge og skal skilles. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Tja... Har hatt sex med en gift mann sjøl jeg og må bare si at det er ingenting i forhold til det å ha sex med en man er glad i. Ikke for meg i alle fall. Sjokkert? Nei. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Synes du det er noe å skryte av, altså..;-) En ting er at eventuelle troskapsavtaler er mellom de som har ett forhold, moralsk forplikter det dem og ingen andre, men er det ikke litt stusselig allikevel å være så stolt av å ha en sånn halvsnuska affære? Jeg vet ikke om jeg hadde syntes at noe sånn tilstjålet, fordektig sex med en fyr som åpenbart ikke er til å stole på hadde vært noe å notere blandt de store øyeblikkene i livet, akkurat;-) Hvorfor tror du foresten at han ikke har seg med kona? Fordi han har sagt det? Men for all del, kjør på. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Synes du det er noe å skryte av, altså..;-) En ting er at eventuelle troskapsavtaler er mellom de som har ett forhold, moralsk forplikter det dem og ingen andre, men er det ikke litt stusselig allikevel å være så stolt av å ha en sånn halvsnuska affære? Jeg vet ikke om jeg hadde syntes at noe sånn tilstjålet, fordektig sex med en fyr som åpenbart ikke er til å stole på hadde vært noe å notere blandt de store øyeblikkene i livet, akkurat;-) Hvorfor tror du foresten at han ikke har seg med kona? Fordi han har sagt det? Men for all del, kjør på. For all del han har seg med kona og andre. Jeg tror og ikke tror ingenting. Jeg har ikke sagt noe om de store øyeblikkene i livet mitt, og jeg er fornøyd med å ha sjokkert det. Når du skriver om halvsnuskete et eller annet med pekefingeren opp så er hensikten nådd. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Sjokkerer gjør du vel kanskje ikke, men du virker som 1. Ei skikkelig egoistisk megge, som gir faen i hun som blir holdt for narr, eller 2. Ei dum ku. Tenk at du tror på ham!! Du har selvfølgelig snakka med hun som faktisk er gift med drittstøvelen og spurt om det er sant som han sier (den stakkars, seksuelt frustrerte "mannen") at de ikke har hatt sex på så og så lenge og skal skilles. Om du tror det eller ei så kjenner jeg henne godt som han er gift med. Og ja jeg er begge deler du nevner fordi da......... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg får inntrykk av at denne mannen burde anmeldes for seksuell omgang med mindreårige. 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 For all del han har seg med kona og andre. Jeg tror og ikke tror ingenting. Jeg har ikke sagt noe om de store øyeblikkene i livet mitt, og jeg er fornøyd med å ha sjokkert det. Når du skriver om halvsnuskete et eller annet med pekefingeren opp så er hensikten nådd. Hvorfor er det sånn stas å sjokkere? Det lukter litt "se meg, se meg" her! Kanskje du heller skulle få deg en kjæreste? En som virkelig ser deg og bryr seg om deg? Rørende omtenksom hilsen fra meg...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.