Gå til innhold

Jeg ble oppringt av en gift mann

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkerer jeg
Skrevet

Jeg får inntrykk av at denne mannen burde anmeldes for seksuell omgang med mindreårige.

Det kan være vanskelig når du ikke vet navn eller identitet.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• muriel

15

• ShitDiddelyDo

5

• laguna1365380434

4

• lurulf

3

Skrevet

Hvorfor er det sånn stas å sjokkere? Det lukter litt "se meg, se meg" her! Kanskje du heller skulle få deg en kjæreste? En som virkelig ser deg og bryr seg om deg? Rørende omtenksom hilsen fra meg...:-)

Vi trenger flere som deg, tonie! Ble helt rørt over din evne til å SE medmennesker i akutt oppmerksomhetshunger :o)

*snufs*

Gjest sjokkerer jeg
Skrevet

Hvorfor er det sånn stas å sjokkere? Det lukter litt "se meg, se meg" her! Kanskje du heller skulle få deg en kjæreste? En som virkelig ser deg og bryr seg om deg? Rørende omtenksom hilsen fra meg...:-)

Ja det har jeg aldri tenkt på. Kanskje jeg skulle skaffet meg en kjæreste......hvor får jeg en slik en?

Skrevet

Ja det har jeg aldri tenkt på. Kanskje jeg skulle skaffet meg en kjæreste......hvor får jeg en slik en?

Du kan jo begynne med å lete i venneflokken.

Velg fortrinnsvis en som ikke er single, og glem for all del ikke å skrive om det her inne.

Så lover vi å bue eller juble for deg, sånn at du kan føle deg dristig og sjokkerende og sånn.

Skrevet

What goes around, comes around og det er som regel fortjent..

laguna1365380434
Skrevet

For all del han har seg med kona og andre. Jeg tror og ikke tror ingenting. Jeg har ikke sagt noe om de store øyeblikkene i livet mitt, og jeg er fornøyd med å ha sjokkert det. Når du skriver om halvsnuskete et eller annet med pekefingeren opp så er hensikten nådd.

Er hensikten oppnådd når jeg skriver "snuskete" sier du?

Hvorfor det? Er det så gromt at jeg skriver til deg altså?

Bare si fra du, når som helst..Tok meg et lite sekund, og skal det ikke mer til, så gjerne..;-)

My pleasure!;-)

Skrevet

Er det noen som har vært single over en viss tid, som ikke har blitt kontaktet av gifte menn? Jeg er ikke nøden nok ennå, til å slå til. :o

Seksuell staves forresten med -ks- på norsk.

Skrevet

Er det noen som har vært single over en viss tid, som ikke har blitt kontaktet av gifte menn? Jeg er ikke nøden nok ennå, til å slå til. :o

Seksuell staves forresten med -ks- på norsk.

Jeg har vært single i drøye to år, med har ennå ikke fått noen gifte karer på nakken.

Kan muligens ha noe med å gjøre at jeg er flink å leke gjemsel.

Gjest sjokkerer jeg
Skrevet

Du kan jo begynne med å lete i venneflokken.

Velg fortrinnsvis en som ikke er single, og glem for all del ikke å skrive om det her inne.

Så lover vi å bue eller juble for deg, sånn at du kan føle deg dristig og sjokkerende og sånn.

Og hvis jeg skriver om en som er single så buer og jubler dere ikke??????:))))

Skrevet

Og hvis jeg skriver om en som er single så buer og jubler dere ikke??????:))))

Nei, det syns jeg faktisk er noenlunde normalt.

Gjest tjohooo
Skrevet

Kalles det psykisk utviklingshemmet når iq'en er faretruende lav?

Skrevet

Takk, det gjør jeg helt sikkert. Sex er godt;)

Ja, jeg håper jeg kan si meg enig i det snart.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er langt fra sjokkert, men ikke særlig imponert heller.

Hvis du vil leve som en av ukebladenes "historie fra virkeligheten", så kjør på.

Gjest Hørt om selvrespekt ?
Skrevet

Siden det er lenge siden du har hatt sex, så er du vel en av de som ikke får noe annet enn en gift mann som vil ha seg litt på si.

Gjest sjokkerer jeg
Skrevet

Nei, det syns jeg faktisk er noenlunde normalt.

Og her skriver man bare om normale ting?????????

Til opplysning for deg så skal han ikke skilles. Han har aldri hatt noen planer om det, og det har hans kone ikke heller såvidt jeg vet. I dine øyne faller det sikkert laaaaaaaaaangt utenfor det som er normalt.

Gjest sjokkerer jeg
Skrevet

Siden det er lenge siden du har hatt sex, så er du vel en av de som ikke får noe annet enn en gift mann som vil ha seg litt på si.

Jeg vet ikke om to uker er sååååå lenge for alle. Gifte menn har faktisk sex også, og de kan være gode i sengen. Derfor er de ikke nødvendigvis noe bare.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan være vanskelig når du ikke vet navn eller identitet.

Det er eneste som er sjokkerende med dette er måten du ordlegger deg på nedover her, og ikke minst hva du føler behov for å fortelle ukjente figurer på Internet.

Gjest sjokkerer jeg
Skrevet

Kalles det psykisk utviklingshemmet når iq'en er faretruende lav?

Ja og tenk det kalles faktisk det når den går under 70, men det er mange stadier der. Det går på intellektet, ikke på sexuelt behov. Meg bekjent så finnes det ikke tester til å måle innsats i sengen eller kjøkkenbordet som jeg liker å bruke.

Gjest sjokkerer jeg
Skrevet

Det er eneste som er sjokkerende med dette er måten du ordlegger deg på nedover her, og ikke minst hva du føler behov for å fortelle ukjente figurer på Internet.

Det har tydeligvis ikke falt deg inn at jeg har god fantasi. Jeg storkoser meg med reaksjonene her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...