Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg får inntrykk av at denne mannen burde anmeldes for seksuell omgang med mindreårige. Det kan være vanskelig når du ikke vet navn eller identitet. 0 Siter
muriel Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hvorfor er det sånn stas å sjokkere? Det lukter litt "se meg, se meg" her! Kanskje du heller skulle få deg en kjæreste? En som virkelig ser deg og bryr seg om deg? Rørende omtenksom hilsen fra meg...:-) Vi trenger flere som deg, tonie! Ble helt rørt over din evne til å SE medmennesker i akutt oppmerksomhetshunger ) *snufs* 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hvorfor er det sånn stas å sjokkere? Det lukter litt "se meg, se meg" her! Kanskje du heller skulle få deg en kjæreste? En som virkelig ser deg og bryr seg om deg? Rørende omtenksom hilsen fra meg...:-) Ja det har jeg aldri tenkt på. Kanskje jeg skulle skaffet meg en kjæreste......hvor får jeg en slik en? 0 Siter
muriel Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ja det har jeg aldri tenkt på. Kanskje jeg skulle skaffet meg en kjæreste......hvor får jeg en slik en? Du kan jo begynne med å lete i venneflokken. Velg fortrinnsvis en som ikke er single, og glem for all del ikke å skrive om det her inne. Så lover vi å bue eller juble for deg, sånn at du kan føle deg dristig og sjokkerende og sånn. 0 Siter
villee Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 What goes around, comes around og det er som regel fortjent.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 For all del han har seg med kona og andre. Jeg tror og ikke tror ingenting. Jeg har ikke sagt noe om de store øyeblikkene i livet mitt, og jeg er fornøyd med å ha sjokkert det. Når du skriver om halvsnuskete et eller annet med pekefingeren opp så er hensikten nådd. Er hensikten oppnådd når jeg skriver "snuskete" sier du? Hvorfor det? Er det så gromt at jeg skriver til deg altså? Bare si fra du, når som helst..Tok meg et lite sekund, og skal det ikke mer til, så gjerne..;-) My pleasure!;-) 0 Siter
ariadne Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Er det noen som har vært single over en viss tid, som ikke har blitt kontaktet av gifte menn? Jeg er ikke nøden nok ennå, til å slå til. Seksuell staves forresten med -ks- på norsk. 0 Siter
muriel Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Er det noen som har vært single over en viss tid, som ikke har blitt kontaktet av gifte menn? Jeg er ikke nøden nok ennå, til å slå til. Seksuell staves forresten med -ks- på norsk. Jeg har vært single i drøye to år, med har ennå ikke fått noen gifte karer på nakken. Kan muligens ha noe med å gjøre at jeg er flink å leke gjemsel. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Du kan jo begynne med å lete i venneflokken. Velg fortrinnsvis en som ikke er single, og glem for all del ikke å skrive om det her inne. Så lover vi å bue eller juble for deg, sånn at du kan føle deg dristig og sjokkerende og sånn. Og hvis jeg skriver om en som er single så buer og jubler dere ikke??????))) 0 Siter
muriel Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Og hvis jeg skriver om en som er single så buer og jubler dere ikke??????))) Nei, det syns jeg faktisk er noenlunde normalt. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Kalles det psykisk utviklingshemmet når iq'en er faretruende lav? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Takk, det gjør jeg helt sikkert. Sex er godt;) Ja, jeg håper jeg kan si meg enig i det snart. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg er langt fra sjokkert, men ikke særlig imponert heller. Hvis du vil leve som en av ukebladenes "historie fra virkeligheten", så kjør på. 0 Siter
Gjest Hørt om selvrespekt ? Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Siden det er lenge siden du har hatt sex, så er du vel en av de som ikke får noe annet enn en gift mann som vil ha seg litt på si. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei, det syns jeg faktisk er noenlunde normalt. Og her skriver man bare om normale ting????????? Til opplysning for deg så skal han ikke skilles. Han har aldri hatt noen planer om det, og det har hans kone ikke heller såvidt jeg vet. I dine øyne faller det sikkert laaaaaaaaaangt utenfor det som er normalt. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Siden det er lenge siden du har hatt sex, så er du vel en av de som ikke får noe annet enn en gift mann som vil ha seg litt på si. Jeg vet ikke om to uker er sååååå lenge for alle. Gifte menn har faktisk sex også, og de kan være gode i sengen. Derfor er de ikke nødvendigvis noe bare. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det kan være vanskelig når du ikke vet navn eller identitet. Det er eneste som er sjokkerende med dette er måten du ordlegger deg på nedover her, og ikke minst hva du føler behov for å fortelle ukjente figurer på Internet. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kalles det psykisk utviklingshemmet når iq'en er faretruende lav? Ja og tenk det kalles faktisk det når den går under 70, men det er mange stadier der. Det går på intellektet, ikke på sexuelt behov. Meg bekjent så finnes det ikke tester til å måle innsats i sengen eller kjøkkenbordet som jeg liker å bruke. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det er eneste som er sjokkerende med dette er måten du ordlegger deg på nedover her, og ikke minst hva du føler behov for å fortelle ukjente figurer på Internet. Det har tydeligvis ikke falt deg inn at jeg har god fantasi. Jeg storkoser meg med reaksjonene her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.