ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det har tydeligvis ikke falt deg inn at jeg har god fantasi. Jeg storkoser meg med reaksjonene her. Det unnskylder uansett ikke hva du skriver nedover her. Ikke rart jeg tror fyren burde bures inn for å pule mindreårige. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tusen takk til alle sammen for reaksjonene. Jeg har kost meg med dem, og skal bruke dem i et kapittel i min nye bok. Hadde gått helt tom, men nå fikk jeg fart på meg;) Det er ikke DOL-bok;) 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det unnskylder uansett ikke hva du skriver nedover her. Ikke rart jeg tror fyren burde bures inn for å pule mindreårige. Du kan ikke bure inne noen som kun eksisterer i min fantasi;), eller som en person i en bok;))))) Ellers tusen takk for dine svar. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du kan ikke bure inne noen som kun eksisterer i min fantasi;), eller som en person i en bok;))))) Ellers tusen takk for dine svar. Bare hyggelig. Men problemet er ikke det du fantaserer om å gjøre. Det å feie over en gift mann, kvinne eller shemale, er den gifte sitt ansvar. Ikke ditt. Det var ikke dine eventuelle handlinger jeg hang meg opp i. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Bare hyggelig. Men problemet er ikke det du fantaserer om å gjøre. Det å feie over en gift mann, kvinne eller shemale, er den gifte sitt ansvar. Ikke ditt. Det var ikke dine eventuelle handlinger jeg hang meg opp i. Jeg fantaserer overhodet ikke om det jeg skrev. Jeg skriver en bok;) 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg vet ikke om to uker er sååååå lenge for alle. Gifte menn har faktisk sex også, og de kan være gode i sengen. Derfor er de ikke nødvendigvis noe bare. Bra du stiller opp. Denne stakkaren hadde jo ikke fått noe sex hadde det ikke vært for deg - iom at den teite kjerringa hans ikke gidder å ofre seg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg fantaserer overhodet ikke om det jeg skrev. Jeg skriver en bok;) Ah. Lykke til! 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Bra du stiller opp. Denne stakkaren hadde jo ikke fått noe sex hadde det ikke vært for deg - iom at den teite kjerringa hans ikke gidder å ofre seg. I boken min så knuller de dagen lang både hjemme og andre steder;)))))) 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg fantaserer overhodet ikke om det jeg skrev. Jeg skriver en bok;) Håper du ikke forventer at denne boka skal bli en "sjokkerende" bestselger da. Dette er dessverre noe som skjer hver eneste dag, så det blir ikke noen revolusjon akkurat når(hvis) den derre brannfakkelgreia du skal ut på markedet. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ah. Lykke til! Jeg har fått mange gode innspill;) 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 I boken min så knuller de dagen lang både hjemme og andre steder;)))))) Han og kjerringa? Du har tydeligvis drevet dårlig research da. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Håper du ikke forventer at denne boka skal bli en "sjokkerende" bestselger da. Dette er dessverre noe som skjer hver eneste dag, så det blir ikke noen revolusjon akkurat når(hvis) den derre brannfakkelgreia du skal ut på markedet. Jeg sliter med å plassere deg inn i boka nå 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Han og kjerringa? Du har tydeligvis drevet dårlig research da. Det virker som du har en eller erfaring her. 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Og her skriver man bare om normale ting????????? Til opplysning for deg så skal han ikke skilles. Han har aldri hatt noen planer om det, og det har hans kone ikke heller såvidt jeg vet. I dine øyne faller det sikkert laaaaaaaaaangt utenfor det som er normalt. Nei, det gjør det ikke. det er dessverre temmelig vanlig med slike ynkelige krek av en wannebe-mann. Utrolig hva enkelte får seg til å tro på, enten det er en morsom liten historie om et ekteskap som du ikke har noen forutsetning for å uttale deg om (med mindre du har snakka med kona hans også) - eller det er en bokidè som i beste fall kanskje muligens kan bli en realitet hos Bladforlaget. Eller i "Det Sanne". 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg sliter med å plassere deg inn i boka nå Det kan du bare spare deg. Hvis livet mitt skal utgis i bokform, ville det bli på et helt annet forlag enn Bladforlaget. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei, det gjør det ikke. det er dessverre temmelig vanlig med slike ynkelige krek av en wannebe-mann. Utrolig hva enkelte får seg til å tro på, enten det er en morsom liten historie om et ekteskap som du ikke har noen forutsetning for å uttale deg om (med mindre du har snakka med kona hans også) - eller det er en bokidè som i beste fall kanskje muligens kan bli en realitet hos Bladforlaget. Eller i "Det Sanne". Hva er det du prøver på? Er du støtt av det jeg skrev eller? 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det virker som du har en eller erfaring her. Jeg har da i det minste erfaring med å skille mannfolk fra tusseladder. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har da i det minste erfaring med å skille mannfolk fra tusseladder. I en bok er det viktig å se litt bak kulissene. Å få frem forskjellige menneskelige reaksjoner. Det handler ikke om å gjengi en person, men å lage en skildring av menneskelige relasjoner. Denne tråden har gitt meg innspill. Det var ikke meningen å støte noen med det, og hvis jeg har vekket opp såre følelser så beklager jeg det. 0 Siter
lurulf Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 I en bok er det viktig å se litt bak kulissene. Å få frem forskjellige menneskelige reaksjoner. Det handler ikke om å gjengi en person, men å lage en skildring av menneskelige relasjoner. Denne tråden har gitt meg innspill. Det var ikke meningen å støte noen med det, og hvis jeg har vekket opp såre følelser så beklager jeg det. Med andre ord så er det slett ikke deg selv du skriver om, men rollefiguren din i en bok du skal skrive som står i med en gift mann? Om du trenger inspirasjon, så beveg deg over til Samliv-forumet. Så kan du hente inspirasjon i virkelige erfaringer i stedet for å slenge ut noe her som du ønsker å sjokkere med. Skjønner ikke helt at denne tråden inspirerer deg forresten. Du får jo bare høre hvor patetisk det er å stille opp for en annens sexbehov. Kan virkelig det inspirere? 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Med andre ord så er det slett ikke deg selv du skriver om, men rollefiguren din i en bok du skal skrive som står i med en gift mann? Om du trenger inspirasjon, så beveg deg over til Samliv-forumet. Så kan du hente inspirasjon i virkelige erfaringer i stedet for å slenge ut noe her som du ønsker å sjokkere med. Skjønner ikke helt at denne tråden inspirerer deg forresten. Du får jo bare høre hvor patetisk det er å stille opp for en annens sexbehov. Kan virkelig det inspirere? Jeg forstår overhodet ikke hva du mener. Tror du jeg henter inspirasjon til en figur og en bestemt episode eller? Hvorfor blir du provosert av dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.