fyrlykt Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ye, gratulerer med din innsats mot vold, voldtekt og prostitusjon. 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tjah... Hadde det vært en neger eller en psykisk utviklingshemma eller noe sånt, så hadde jeg kanskje blitt litt sjokkert? 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tjah... Hadde det vært en neger eller en psykisk utviklingshemma eller noe sånt, så hadde jeg kanskje blitt litt sjokkert? Ikke hvis det var en neger. For negre er denslags nærmest dagligdags. Hvis derimot HUN var fra f.eks Afghanistan, så kunne det lett bli fart i sakene. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tusen takk til alle sammen for reaksjonene. Jeg har kost meg med dem, og skal bruke dem i et kapittel i min nye bok. Hadde gått helt tom, men nå fikk jeg fart på meg;) Det er ikke DOL-bok;) Det kapitellet er jeg stygt redd for at har blitt skrevet før..;-) Det er ikke akkurat litterært sprengstoff med lyssky utroskapsaffærer.. Ikke engang i "virkelighetens verden".. Heller ingen revelusjonernde nyhet at folk synes det bitchy å med viten og vilje pule på folks ektemenn? Går du for en sånn Alexiskarakter? det HAR blitt gjort;-) *opplyser* 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ikke hvis det var en neger. For negre er denslags nærmest dagligdags. Hvis derimot HUN var fra f.eks Afghanistan, så kunne det lett bli fart i sakene. Det er mulig. Men hadde det vært Cato Zahl Pedersen på helium, så hadde jeg kanskje måttet le litt:-) 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hva er det du prøver på? Er du støtt av det jeg skrev eller? Jeg prøver ikke på noe som helst. Du startet en tråd, jeg går ut fra at du ønsket reaksjoner - og jeg sa min hjertens mening. Hvis du trenger den i klartekst, så skal jeg omformulere det: Kvinnfolk som legger seg etter gifte menn, er bunnen av bånnslammet. Kun slått (overlegent riktignok!) av gifte menn som er så patetiske at de må lyve seg til sex, eller eventuelt fortelle elskerinna private detaljer fra ekteskapet - også det i håp om å få sex. Hvorvidt det er fakta eller småsnuskete bokdrømmer du presenterer, er meg revnende likegyldig. 0 Siter
lurulf Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg forstår overhodet ikke hva du mener. Tror du jeg henter inspirasjon til en figur og en bestemt episode eller? Hvorfor blir du provosert av dette? Forstår du ikke hva jeg mener? Du skrev jo til muriel over her at: "I en bok er det viktig å se litt bak kulissene. Å få frem forskjellige menneskelige reaksjoner. Det handler ikke om å gjengi en person, men å lage en skildring av menneskelige relasjoner. Denne tråden har gitt meg innspill." Les dine egne innlegg om igjen!! Og jeg har ikke sagt at du klarte å sjokere meg, jeg finner det jo som sagt patetisk. Men ta også en titt på nicket du bruker i denne tråden, så ser du hvor "sjokkere" kommer fra. 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det er mulig. Men hadde det vært Cato Zahl Pedersen på helium, så hadde jeg kanskje måttet le litt:-) Blir selvsagt noe helt annet - DEN boka kunne lett blitt en bestselger!!! ;-) 0 Siter
ariadne Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ye, gratulerer med din innsats mot vold, voldtekt og prostitusjon. He, he. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det kapitellet er jeg stygt redd for at har blitt skrevet før..;-) Det er ikke akkurat litterært sprengstoff med lyssky utroskapsaffærer.. Ikke engang i "virkelighetens verden".. Heller ingen revelusjonernde nyhet at folk synes det bitchy å med viten og vilje pule på folks ektemenn? Går du for en sånn Alexiskarakter? det HAR blitt gjort;-) *opplyser* Men i alle dager har du lest boka før jeg har skrevet den? 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Forstår du ikke hva jeg mener? Du skrev jo til muriel over her at: "I en bok er det viktig å se litt bak kulissene. Å få frem forskjellige menneskelige reaksjoner. Det handler ikke om å gjengi en person, men å lage en skildring av menneskelige relasjoner. Denne tråden har gitt meg innspill." Les dine egne innlegg om igjen!! Og jeg har ikke sagt at du klarte å sjokere meg, jeg finner det jo som sagt patetisk. Men ta også en titt på nicket du bruker i denne tråden, så ser du hvor "sjokkere" kommer fra. Jeg synes ikke dette er noe å svare på. Jeg vet godt hva jeg har skrevet. Jeg forstår ikke hva som provoserer deg. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg prøver ikke på noe som helst. Du startet en tråd, jeg går ut fra at du ønsket reaksjoner - og jeg sa min hjertens mening. Hvis du trenger den i klartekst, så skal jeg omformulere det: Kvinnfolk som legger seg etter gifte menn, er bunnen av bånnslammet. Kun slått (overlegent riktignok!) av gifte menn som er så patetiske at de må lyve seg til sex, eller eventuelt fortelle elskerinna private detaljer fra ekteskapet - også det i håp om å få sex. Hvorvidt det er fakta eller småsnuskete bokdrømmer du presenterer, er meg revnende likegyldig. Det må ha rabla for deg. Småsnuskete bokdrømmer, hva er det du babler om? 0 Siter
Gjest postet omtrent samtidig Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det må ha rabla for deg. Småsnuskete bokdrømmer, hva er det du babler om? ......... 0 Siter
lurulf Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Men i alle dager har du lest boka før jeg har skrevet den? Så nå skriver du plutselig bok igjen? Du er patetisk, ikke provoserende. 0 Siter
Gjest ikke akkurat kvalitet Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tusen takk til alle sammen for reaksjonene. Jeg har kost meg med dem, og skal bruke dem i et kapittel i min nye bok. Hadde gått helt tom, men nå fikk jeg fart på meg;) Det er ikke DOL-bok;) Jeg håper du har noen til å lese korrektur for deg. 0 Siter
muriel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det må ha rabla for deg. Småsnuskete bokdrømmer, hva er det du babler om? Å herregud, må jeg virkelig sitere??? "Jeg ble oppringt av en gift mann som jeg har hatt et sexuelt forhold til..." "Jeg skriver en bok;)" "Jeg har kost meg med dem, og skal bruke dem i et kapittel i min nye bok." "I boken min så knuller de dagen lang både hjemme og andre steder;)))))) " Osv osv osv. For min del høres dette ut som om du sysler med planer om en bok. OG det høres en anelse småsnuskete ut for meg. Tror jeg har fått fram poenget mitt ganske godt nå, så jeg sier meg ferdig med diskusjonen nå. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Men i alle dager har du lest boka før jeg har skrevet den? Ja faktisk..;-) Jeg har hørt&sett en rekke historier med lignende ingridienser. Jeg synes som sagt ikke det hørtes så veldig sprekt ut. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Å herregud, må jeg virkelig sitere??? "Jeg ble oppringt av en gift mann som jeg har hatt et sexuelt forhold til..." "Jeg skriver en bok;)" "Jeg har kost meg med dem, og skal bruke dem i et kapittel i min nye bok." "I boken min så knuller de dagen lang både hjemme og andre steder;)))))) " Osv osv osv. For min del høres dette ut som om du sysler med planer om en bok. OG det høres en anelse småsnuskete ut for meg. Tror jeg har fått fram poenget mitt ganske godt nå, så jeg sier meg ferdig med diskusjonen nå. Ja for all del avslutt diskusjonen. Jeg forstår ikke hvorfor du trekker frem de setningene. Jeg ser ingen grunn til å diskutere med grinebitere som ikke tåler spøk. 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg håper du har noen til å lese korrektur for deg. På hva da? 0 Siter
Gjest sjokkerer jeg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja faktisk..;-) Jeg har hørt&sett en rekke historier med lignende ingridienser. Jeg synes som sagt ikke det hørtes så veldig sprekt ut. Du aner ingenting om innholdet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.