Gjest Hjelp meg. Vær så snill Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg veide 50 kg, men måtte begynne på noen medisiner for depresjoner som medførte at jeg gikk opp utallige kilo på fire måneder. Har sluttet med de medisinene for et halvt år siden, men vekten vil ikke ned. Spiser i snitt tre skiver brød om dagen, men vekten er høy. Går ikke ned. Har prøvd å spise flere måltider men da går jeg bare opp i vekt. Har noen tips til meg? 0 Siter
Gjest kanskje verd et forsøk dette? Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hei Jeg har vært igjennom omtrent det samme, men nå ser det ut som noe hjelper. Hver dag spiser jeg to salatmåltider som jeg lager til i halvliters bokser. Først salat, agurk, tomat, reddik, og så ca 2 dl med ost og skinke, kylling, fisk eller et par egg. Så ei god ss rømme på der og litt salat på toppen. Full boks. Mett etter hvert måltid. En boks til frokost og en til lunsj. TIl middag spiser jeg kokte eller stekte grønnsaker (blomkål, brokkoli eller sopp, ca 2 1/2 dl + like mye kokt eler stekt fisk, kylling osv. Samlet kaloriinntak ligger vel rundt drøye 1000 pr dag. Fettmengden er akseptabel, og vitaminene er vel i orden. Til dette drikker jeg masse vann, det er viktig. Jeg har gått ned 1-2 kg pr uke med dette, og tror ikke at det er farlig å holde på med det en måned eller to. Da er det bare å øke litt gradvis, men være forsiktig med altfor mange karbohydrater, ingen junkfood, godterier, øl eller søt drikke. 0 Siter
Gjest forbrenn fett Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Begynn å beveg deg. Tren! Få i gang forbrenninga. Det gjør underverker med kiloene. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du mener at du ikke spiser mer enn ca tre skiver brød om dagen? Da er det ikke rart at du ikke går ned, kroppen sparer på det den har fordi den ikke vet om den får mer mat. Du må spise mer for å få fart i forbrenningen din, hvertfall hvis du vil ned i vekt uten samtidig å ta knekken på indre organer, hormonbalanse og alt annet komplisert som kroppen faktisk består av. Spis sunt og tren, ikke ødelegg deg selv!!! 0 Siter
Sofline Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Spis sunt. Grønnsaker, frukt, grovt brød, fettfattig kjøtt, mindre sukker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.